Перегляд за Автор "Naboka Hanna Dmytrivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості психічного розвитку дошкільників з інтелектуальними порушеннями(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Набока Ганна Дмитрівна; Naboka Hanna DmytrivnaУ статті висвітлено особливості психічного розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. Описано специфіку мовленнєвого та мисленнєвого розвитку дітей цієї категорії. Наголошено на складності формування предметної діяльності таких дітей. Підкреслено, що в дітей з порушеннями інтелекту до початку дошкільного віку фактично зовсім не виникає предметної діяльності. Зазначено, що розвиток дітей дошкільного віку значно відстає від показників нормо-типових однолітків. Підкреслено значне відставання в інтелектуальному, фізичному, емоційному, моторному, психічному та мовленнєвому розвитку цих дошкільників.Документ Формування соціального статусу школяра у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Набока Ганна Дмитрівна; Naboka Hanna Dmytrivna; Чобанян Анна Варужанівна; Chobanian Anna VaruzhanivnaОб’єктом дослідження є процес становлення соціального статусу школяра. Предмет дослідження – формування соціального статусу школяра у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні основи формування соціального статусу в старших дошкільників з порушеннями інтелекту, дано визначення основних понять, розкрито сучасні підходи у формуванні соціального статусу школяра у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. У другому розділі описано критерії, рівні та методики діагностування соціального статусу школяра у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. У третьому розділі обґрунтовано й розкрито програму та методику формування соціального статусу школяра у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження здійснено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 року, м. Суми). Загальний обсяг роботи – 100 сторінок, з них – 82 сторінки основного тексту, 10 рисунків, 6 таблиць, 82 джерела.