Перегляд за Автор "Mykolaiko Volodymyr"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Intercultural Education in the Italian Republic: on the Question of Conceptual Categorical Apparatus of Research(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Mykolaiko Volodymyr; Миколайко Володимир; Тригубчак Олена Валеріївна; Tryhubchak Olena ValeriivnaThe article describes the conceptual and categorical apparatus of the study of intercultural education in the Italian Republic. The essence of such fundamental concepts as "culture", "interculturalism", "intercultural education" is clarified. It is determined that culture is a system of knowledge shared by a relatively large group of people; communication; cultivated behavior; a collection of a person learned by a person, which is socially transmitted; The way of life of a group of people, behavior, beliefs, values and symbols they accept, as a rule, without thinking about them, and which are transmitted by communication and imitation from one generation to the next; symbolic communication; collective programming of the mind that distinguishes members of one group or category of people from another. The main tasks of intercultural education are outlined.Документ Навчально-пізнавальна діяльність учнів з фізики як основний засіб реалізації методології продуктивного навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Миколайко Володимир; Mykolaiko VolodymyrУ статті визначено і розкрито сутність основних концептуальних положень продуктивного навчання фізики основної школи, що дозволяють сконструювати систему навчально-пізнавальних компетенцій учнів. Запропоновано модель продуктивного навчання фізики в основній школі, реалізація якої, забезпечує сформованість інтегрованої якості особистості, що дозволяє застосувати набуті знання і вміння в конкретних ситуація для розв'язань різних проблем, що виникають або можуть виникнути в реальному житті. Визначено основні структурні компоненти авторської моделі: мотиваційний (мотиви, потреби, інтереси), цільовий (завдання), змістовий (принципи добору інтегрованого змісту курсу фізики), організаційно-діяльнісний (основні шляхи реалізації інтеграції змісту фізики через форми, методи, дидактичні засоби навчання та діяльність учня і викладача), рефлексійно-оцінювальний (критерії досягнення мети та завдань навчання). Теоретично обґрунтовано зміст кожного блоку. Дієвість моделі забезпечується психолого-педагогічними умовами (створення позитивної навчальної мотивації до вивчення фізики; використання міжпредметних зв'язків за функціями та видами діяльності; використання інформаційних технологій у навчальному процесі) та методологічними підходами до організації продуктивного навчання (системний, гуманістичний, особистісно-орієнтований, розвивальний, діяльнісний, дослідницький, практико-орієнтований). Розроблена нами модель характеризується: цілісністю, оскільки представлена взаємопов'язаними компонентами (кожний з них впливає на наступний через розв'язання властивих йому завдань, що визначають зміст наступного компонента, тобто взаємозв'язок між ними здійснюється на змістовному й функціональному рівнях) і працюють на кінцевий результат - підвищення рівня розвитку цілісної системи навчально-пізнавальних компетенцій учнів основної школи у навчанні фізики і розвиток в них здатності здійснювати різноманітну навчально-пізнавальну діяльність.Документ Формування продуктивного навчання фізики засобами традиційних і новітніх технологій навчання(ФОП Цьома С. П., 2017) Миколайко Володимир; Mykolaiko VolodymyrУ статті проаналізовано формування продуктивного навчання фізики засобами традиційних і новітніх технологій навчання. Встановлено, що продуктивне навчання учнів, зокрема у процесі вивчення фізики - це спроба вийти на новий рівень творчо організованої освіти, заснованої на інтересах підлітка, який навчається самостійно та взаємодіє з учителем лише для консультацій.