Перегляд за Автор "Mukan Nataliia"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Professional Development of Physical Education Faculty at Multidisciplinary Institutions of Higher Education: Anthropological, Psychological, Managerial, Economical Dimensions(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Mukan Nataliia; Мукан Наталія; Zahura Fedir; Загура ФедірThe article is devoted to highlighting the results of the analysis of anthropological, psychological, managerial, and economical dimensions of professional development of physical education faculty at multidisciplinary institutions of higher education. The aim of the study is defined as following: to highlight the theoretical foundations of professional development of physical education faculty at multidisciplinary institutions of higher education. In our research we used the methods of analysis and synthesis of information presented in the scientific literature which highlights philosophical, anthropological, psychological, economical aspects of the problem under research, as well as generalization and systematization of research data. The essence of anthropological, psychological, managerial, and economical dimensions of professional development of physical education faculty at multidisciplinary institutions of higher education are characterized. The conclusion was made about the expediency of using the anthropological, psychological, managerial, and economical dimensions while constructing the holistic system of professional development of physical education faculty at multidisciplinary institutions of higher education.Документ Scientific Paper: Copmosition Features(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Мукан Наталія; Mukan Nataliia; Запотична Марія; Zapotychna MariiaУ статті розглядається проблема складання наукової роботи. Наведено результати аналізу наукової літератури, що висвітлює окремі аспекти композиції наукового тексту, що є засобом представлення наукових досліджень, їх поширення та обговорення. Зокрема, наукові роботи висвітлюють зміст підготовки доктора філософії; теорію і практику навчання академічного письма; результати наукового тексту як джерела аналізу нових знань; застосування різних дослідницьких підходів до аналізу специфіки наукового тексту. Метою статті є узагальнення результатів наукових досліджень, які висвітлюють різні аспекти композиції наукової роботи й висвітлюють особливості її побудови, що, безсумнівно, стане в нагоді майбутньому доктору філософії під час оволодіння методологією оприлюднення та поширення результатів дослідження. Висвітлено використані методи дослідження (аналіз і синтез, порівняння та зіставлення, систематизація й узагальнення). Обґрунтовано особливості вибору теми наукового дослідження, розробки плану та етапів основних заходів подальшої роботи над нею. Зміст «наукового тексту» визначається як узагальнений зв’язний текст, підготовлений відповідно до вимог наукового стилю, а його зміст виражається за допомогою спеціальної наукової термінології та мовних засобів. Охарактеризовано трикомпонентну модель наукового тексту, яка складається з таких ключових метатекстуальних елементів: вступ (автор подає логіку розвитку авторських ідей), обговорення (автор переважно реалізує їх виклад) та висновок (автор представляє читачеві висновки з цих ідей). Риторична тріада наукового тексту представлена як система, що охоплює текст у всій його метамовній і мовленнєвої складності, і базується на трьох ключових поняттях: спрямованості (для правильної постановки проблеми автор повинен зрозуміти її сутність, причину його розгляду і розуміння, чому потенційні читачі мають бути зацікавлені в результатах проблеми), організованість (організація тексту побудована навколо фокусу і допомагає логічно організувати виклад наукового матеріалу) та механіку (використання всіх мовних засобів: слова та терміни, синтаксис, граматика та частково стилістика). Сформульовано висновки та перспективи подальших досліджень.Документ Ключові тенденції розвитку сучасної вищої медичної освіти в США(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Мельничук Ірина; Melnychuk Iryna; Мукан Наталія; Mukan Nataliia; Дудікова Лариса Володимирівна ; Dudikova Larysa Volodymyrivna ; Козловський Юрій; Kozlovskyi Yurii; Дольнікова Любов; Dolnikova LiubovСтаття присвячена висвітленню результатів аналізу розвитку вищої медичної освіти у США. Мета статті полягає у виявленні ключових аспектів розвитку системи вищої медичної освіти в США. У дослідженні використовувалися методи теоретичного аналізу вітчизняної та іноземної літератури, компаративний аналіз систем вищої медичної освіти в США та Україні. Виконано аналіз науково-педагогічно літератури з проблеми дослідження, що висвітлює різноманітні аспекти підготовки майбутніх лікарів. Виокремлено ключові тенденції, що проектують подальший розвиток вищої медичної освіти у США. Зроблено висновок про доцільність використання американського досвіду у процесі реформування вітчизняної системи вищої медичної освіти. Визначено перспективи подальших наукових розвідок.