eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Moskovets Olha Hryhorivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Особливості формування професійних ціннісних орієнтацій старшокласників зі зниженим слухом в сучасному освітньому просторі
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Московець Ольга Григорівна; Moskovets Olha Hryhorivna
    У статті розкрито особливості формування професійних ціннісних орієнтацій старшокласників зі зниженим слухом в сучасному освітньому просторі. Констатується, що напрямами формування професійних ціннісних орієнтацій учнів означеної нозології з урахуванням сучасних умов праці є уроки трудового навчання, позаурочна діяльність, де повинні бути створені умови для творчого, інтелектуального, духовного та фізичного розвитку учнівської молоді для підготовки до майбутнього життя в умовах переходу до ринкової економіки, задоволення їхніх освітніх потреб. Такий відбір повинен здійснюватися з урахуванням інтересів підлітків означеної нозології та враховувати їх конкурентоздатність на ринку праці.
  • Документ
    Формування професійних ціннісних орієнтацій старшокласників зі зниженим слухом в системі трудового навчання
    (2021) Московець Ольга Григорівна; Moskovets Olha Hryhorivna; Кульбіда Світлана Вікторівна; Kulbida Svitlana Viktorivna
    Об’єктом дослідження є процес формування професійних ціннісних орієнтацій старшокласників зі зниженим слухом. Предмет дослідження – педагогічні умови формування у старшокласників зі зниженим слухом професійних ціннісних орієнтацій в умовах спеціального закладу освіти. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити й експериментально перевірити педагогічні умови і методи формування професійних ціннісних орієнтацій старшокласників зі зниженим слухом в системі трудового навчання спеціального закладу освіти. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні аспекти процесу формування професійних ціннісних орієнтацій учнів старших класів зі зниженим слухом, дано визначення основних понять, розкрито сучасні підходи до підготовки учнів спеціальної школи до майбутньої праці, їх працевлаштування в сучасних соціально-економічних умовах. У другому розділі висвітлено організацію процесу дослідження стану сформованості професійних ціннісних орієнтацій старшокласників зі зниженим слухом в умовах спеціальної школи, визначено педагогічні умови формування професійних ціннісних орієнтацій в учнів означеної нозології, дотримання яких дозволяє сформувати позитивне відношення до майбутньої професії з урахуванням сучасних умов праці. У третьому розділі обґрунтовано експериментальне дослідження забезпечення процесу формування професійних ціннісних орієнтацій старшокласників зі зниженим слухом в системі трудового навчання, висвітлено зміст і методи процесу формування професійних ціннісних орієнтацій старшокласників зі зниженим слухом в системі трудового навчання, які ґрунтуються на використанні вчителем-дефектологом різноманітних форм і засобів його реалізації, які передбачали використання у профорієнтаційній роботі з учнями виховних методів, що забезпечують активну самостійну пошуково-пізнавальну та практичну діяльність учня. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук