Перегляд за Автор "Moskalenko Olena"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Experimental Verification of the Efficiency of the Structural Functional Model of Formation of Personal-Professional Image of Future Choreography Teachers(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Москаленко Олена; Moskalenko Olena; Skrypnyk Oleksandr; Скрипник ОлександрIn the article the author analyzes experimental verification of the effectiveness of the structural-functional model of the formation of personal and professional image of future teachers of choreography in the process of professional training. The author considers professional image of a future choreography teacher as a holistic image of a teacher, which is a harmonious combination of his/her unique external and internal and personal professional qualities, life positions, professional knowledge and choreographic skills, which emphasize the unique personality of the future teacher and have a significant impact on the professional functions in the field of choreography. Indicators and criteria for the formation of the professional image of the future teacher of choreography are determined.Документ Педагогічні умови навчання професійної англомовної комунікації майбутніх авіаційних фахівців(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Москаленко Олена; Moskalenko OlenaУ статті акцентується увага на необхідності вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей, зокрема авіаційних фахівців. Автором виокремлено організаційно-педагогічні умови підготовки авіаційних фахівців. Запропоновано впровадження низки організаційно-педагогічних умов, спрямованих на ефективне виконання професійних дій. Обгрунтовано ефективність навчання на основі міжпредметних зв'язків професійно орієнтованих дисциплін; установлено, що підвищенню рівня мотивації курсантів до професійної діяльності значно сприяє використання інноваційних технологій (інформаційних, комп'ютерних і контекстного навчання). Подальший науковий пошук буде спрямований на орієнтацію навчального процесу на полікультурність, інтеграцію та адаптацію фахівців в авіаційному середовищі.