Перегляд за Автор "Morozova Ye. P."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетинговий механізм забезпечення конкурентоспроможності підприємства: новітні теоретичні постулати(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Фісуненко П. А.; Fisunenko P. А.; Морозова Є. П.; Morozova Ye. P.; Біляєв О. О.; Biliaiev O. O.Стаття присвячена аналізу складових елементів маркетингового механізму забезпечення конкурентоспроможності підприємств в сучасних умовах економічних перетворень. У матеріалах наукового дослідження проведено аналіз авторських підходів вчених до трактування дефініції «конкурентоспроможність підприємства», що дозволило констатувати відсутність узагальненої характеристики даного поняття та проблематику розуміння його важливості у маркетинговій діяльності суб’єкту ведення бізнесу. При здійсненні дослідження були використані наступні методи: порівняння, систематизація та узагальнення. У статті, ґрунтуючись на аналізі основних елементів маркетингового механізму забезпечення конкурентоспроможності, виокремлено основні напрямки підвищення конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах ведення бізнесу.