Перегляд за Автор "Momot Roman Anatoliyovych"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комп’ютерна анімація як засіб підтримки навчального процесу(ФОП Цьома С. П., 2018-11) Момот Роман Анатолійович; Momot Roman AnatoliyovychУ статті розглянуто поняття комп’ютерної анімації. Уточнено види комп’ютерної анімації серед яких: анімація ключових кадрів, анімація запису руху, процедурна анімація та програмована анімація. Зазначено особливості використання комп’ютерної анімації у навчальному процесі.Документ Особливості організації комп’ютерної перевірки знань з інформатики учнів основної школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Момот Роман Анатолійович; Momot Roman Anatoliyovych; Петренко Сергій Іванович; Petrenko Serhii IvanovychВ роботі висвітлено проблему організації комп’ютерної перевірки знань з інформатики учнів основної школи. На основі аналізу науково-педагогічних джерел охарактеризовано тестування як провідну форму організації комп’ютерної перевірки знань учнів. Уточнено методичні особливості розробки тестових завдань, до яких віднесено важливість послідовного виконання наступних дій: 1) оцінити доцільність тестування; 2) виділити для розробки тестування достатню кількість часу; 3) чітко визначити цільове призначення тесту; 4) відібрати навчальний матеріал, який підлягає тестовому контролю; 5) сформулювати тестові завдання, які мають бути зрозумілими, однозначними, по можливості короткими; 6) обрати програмний засіб; 7) апробувати й за потреби доопрацювати тест. Здійснено аналіз спеціалізованого програмного забезпечення для організації тестування. Зокрема, розглянуто програмні засоби MyTestXPro, TestMaker, UniTest System, Iren, Indigo, RichTest. Їх розробниками серед іншого передбачено: можливість створення тестових завдань різних типів (вибір однієї правильної відповіді, вибір кількох правильних відповідей, пошук відповідності, запит ранжирування, відкрите запитання, розширене відкрите запитання, істинність або хибність тверджень, вибір місця на зображенні, перестановка літер, заповнення пропусків), обмеження часу на виконання тесту, організацію дистанційного тестування та ін. За результатами дослідження створено банк тестових завдань з інформатики для перевірки знань учнів основної школи з використанням онлайн-сервісу Google-форми, де налічується 63 запитання на вибір однієї правильної відповіді або кількох можливих варіантів. Результати тестування студентів спеціальності 014 Середня освіта (інформатика) показали, що вони мають навчальні досягнення середнього та достатнього рівнів.Документ Про комп’ютерну анімацію та технології її створення(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2018-09) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Момот Роман Анатолійович; Momot Roman AnatoliyovychУ тезах розглянуто визначення поняття комп'ютерна анімація. Описано технологію створення анімації та розкрито галузі застосування комп'ютерних анімацій.Документ Програмне забезпечення курсу «Технології створення здоров’язбережувального середовища у вищих навчальних закладах»(2016) Момот Роман Анатолійович; Momot Roman AnatoliyovychУ статті розкрито структуру та зміст програми вибіркової навчальної дисципліни «Технології створення здоров’язбережувального середовища у вищих навчальних закладах» для майбутніх учителів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр». Проаналізовано наукові дослідження, які присвячені вихованню особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі вищого навчального закладу з метою підготовки висококваліфікаційних фахівців, пoшуку нoвиx пiдxoдiв дo opгaнiзaцiї нaвчaльнo-виxoвнoгo пpoцecу, впpoвaджeння здopoв’язбepежувальних технологій, що зaбeзпeчить cтвopeння здоров’язбережувального середовища для дуxoвнoгo зpocтaння ocoбиcтocтi майбутнього вчителя.