eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Momot Roman Anatoliyovych"

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Cloud Technologies in Education: the Bibliographic Review
    (Politechnika Lubelska, 2023) Yurchenko Artem Oleksandrovych; Rozumenko Anzhela Ourelianivna; Rozumenko Anatolii; Momot Roman Anatoliyovych; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Юрченко Артем Олександрович; Розуменко Анжела Оурелянівна; Розуменко Анатолій; Момот Роман Анатолійович; Семеніхіна Олена Володимирівна
    The paper considers the use of cloud technologies in education through the prism of bibliographic analysis. The article characterizes the current state of cloud technologies in education, summarizes the trends, and forecasts the directions of recent scientific research. The leading research methods were bibliographic (visual and quantitative) analysis of keyword networks and qualitative discussion. The bibliographic analysis is based on publications indexed by the scientometric database Web Of Science over the past 20 years. The sample for analysis was formed by searching for the words cloud technology, education, learning, and teaching. The results of the study showed: a significant increase in the popularity of cloud technologies in education in recent years; an increase in the number of studies related to various aspects of educational activities under the influence of Industry 4.0; a gradual increase in the number of studies on the virtualization of the educational process and the use of artificial intelligence in education; dissemination of research on the effectiveness of various types of training using cloud services and teaching methods based on artificial intelligence; the relevance of the trend of visualization of educational material and visual analysis in education. The qualitative discussion provided grounds to identify general trends regarding future research directions.: development of mass online courses and learning technologies (immersive, the use of virtual, augmented, and mixed reality, gaming learning technologies, BYOD approach); further virtualization of universities; development of inclusive education, educational analytics, and assessment (formative and adaptive computer assessment); early training of teachers to use cloud technologies and specialized services in subject learning; research related to visualization (big data, design, simulation, simulation of various processes, etc.) and the designing of relevant new academic disciplines; research of STEM and STEAM education.
  • Документ
    Комп’ютерна анімація як засіб підтримки навчального процесу
    (ФОП Цьома С. П., 2018-11) Момот Роман Анатолійович; Momot Roman Anatoliyovych
    У статті розглянуто поняття комп’ютерної анімації. Уточнено види комп’ютерної анімації серед яких: анімація ключових кадрів, анімація запису руху, процедурна анімація та програмована анімація. Зазначено особливості використання комп’ютерної анімації у навчальному процесі.
  • Документ
    Особливості організації комп’ютерної перевірки знань з інформатики учнів основної школи
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Момот Роман Анатолійович; Momot Roman Anatoliyovych; Петренко Сергій Іванович; Petrenko Serhii Ivanovych
    В роботі висвітлено проблему організації комп’ютерної перевірки знань з інформатики учнів основної школи. На основі аналізу науково-педагогічних джерел охарактеризовано тестування як провідну форму організації комп’ютерної перевірки знань учнів. Уточнено методичні особливості розробки тестових завдань, до яких віднесено важливість послідовного виконання наступних дій: 1) оцінити доцільність тестування; 2) виділити для розробки тестування достатню кількість часу; 3) чітко визначити цільове призначення тесту; 4) відібрати навчальний матеріал, який підлягає тестовому контролю; 5) сформулювати тестові завдання, які мають бути зрозумілими, однозначними, по можливості короткими; 6) обрати програмний засіб; 7) апробувати й за потреби доопрацювати тест. Здійснено аналіз спеціалізованого програмного забезпечення для організації тестування. Зокрема, розглянуто програмні засоби MyTestXPro, TestMaker, UniTest System, Iren, Indigo, RichTest. Їх розробниками серед іншого передбачено: можливість створення тестових завдань різних типів (вибір однієї правильної відповіді, вибір кількох правильних відповідей, пошук відповідності, запит ранжирування, відкрите запитання, розширене відкрите запитання, істинність або хибність тверджень, вибір місця на зображенні, перестановка літер, заповнення пропусків), обмеження часу на виконання тесту, організацію дистанційного тестування та ін. За результатами дослідження створено банк тестових завдань з інформатики для перевірки знань учнів основної школи з використанням онлайн-сервісу Google-форми, де налічується 63 запитання на вибір однієї правильної відповіді або кількох можливих варіантів. Результати тестування студентів спеціальності 014 Середня освіта (інформатика) показали, що вони мають навчальні досягнення середнього та достатнього рівнів.
  • Документ
    Про комп’ютерну анімацію та технології її створення
    (СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2018-09) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Момот Роман Анатолійович; Momot Roman Anatoliyovych
    У тезах розглянуто визначення поняття комп'ютерна анімація. Описано технологію створення анімації та розкрито галузі застосування комп'ютерних анімацій.
  • Документ
    Програмне забезпечення курсу «Технології створення здоров’язбережувального середовища у вищих навчальних закладах»
    (2016) Момот Роман Анатолійович; Momot Roman Anatoliyovych
    У статті розкрито структуру та зміст програми вибіркової навчальної дисципліни «Технології створення здоров’язбережувального середовища у вищих навчальних закладах» для майбутніх учителів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр». Проаналізовано наукові дослідження, які присвячені вихованню особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі вищого навчального закладу з метою підготовки висококваліфікаційних фахівців, пoшуку нoвиx пiдxoдiв дo opгaнiзaцiї нaвчaльнo-виxoвнoгo пpoцecу, впpoвaджeння здopoв’язбepежувальних технологій, що зaбeзпeчить cтвopeння здоров’язбережувального середовища для дуxoвнoгo зpocтaння ocoбиcтocтi майбутнього вчителя.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук