Перегляд за Автор "Mokhonok Zoriana Anatoliivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Здоровий способ життя учнів як педагогічна проблема(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Мохоньок Зоряна Анатоліївна; Mokhonok Zoriana AnatoliivnaУ статті визначено сутнісні характеристики феномену «здорового способу життя» як педагогічної проблеми. Формування здорового способу життя є предметом наукового інтересу широкого кола сучасних вітчизняних і зарубіжних учених, вимагаючи конкретизації в межах нашої наукової розвідки. Важливість такого дослідження закріплена численними державними документами, законами, постановами й указами, що визначають формування навичок і здібностей учня до формування, збереження і зміцнення здоров'я одним із пріоритетних завдань сучасної вітчизняної середньої школи.Документ Ідеї ефективності школи в контексті розвитку теорії освітніх змін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Мохоньок Зоряна Анатоліївна; Mokhonok Zoriana AnatoliivnaУ статті визначено сутнісні характеристики феномену «ефективність школи». Під ефективною школою мається на увазі заклад, який забезпечує загальну середню освіту, що максимально задовольняє освітні запити замовників: батьків, соціуму, держави. Невід’ємними характеристиками ефективної школи вважається позитивне ставлення сім’ї до школи, відведення дітям достатнього часу для виконання поставлених завдань, забезпечення школярам безпечної, здорової і комфортного середовища для навчання і клімат високих очікувань від усіх учнів. Встановлено та охарактеризовано основні етапи розвитку теоретичних ідей про ефективність школи, зокрема: етап поширення ідей соціальної рівності в освіті (сер. 60-х рр. ХХ ст. – сер. 80-х рр. ХХ ст.), інноваційний етап (сер. 80-х рр. ХХ ст. – поч. 90-х рр. ХХ ст.), етап суспільних розчарувань (початок – кінець 1990-х рр. ХХ ст.), етап інтернаціоналізації та міжнародного співробітництва (кінець 90-х рр. ХХ ст. – 2005 р.), сучасний етап (2005 р. – 2013 р.).