eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Mizerna T. P."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Методологічні підходи до аналізу проблеми управління якістю підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи на основі моніторингових технологій
    (2013) Мізерна Т. П.; Mizerna T. P.
    У статті обґрунтовано методологічні підходи до аналізу проблеми дослідження: філософський, діалектичний, системний, структурно-функціональний. Представлено методологічну систему дослідження проблеми управління якістю підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи. Виокремлено специфічні риси процесу соціального пізнання управління. Проаналізовано положення, що розкривають сучасні підходи до проблеми підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи формування й розвитку комунікативної компетенції, дослідження з проблеми контролю в навчанні іноземної мови.
  • Документ
    Модель та зміст моніторингу якості підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Мізерна Т. П.; Mizerna T. P.
    У стаття розглянуто проблему управління якістю підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи. Подано модель моніторингу якості підготовки з іноземноїмови учнів загальноосвітньоїшколи. Зміст моніторингових досліджень визначають напрями, які характеризують якість умов, якість організаціїта результату.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук

We collect and process your personal information for the following purposes: Authentication, Preferences, Acknowledgement and Statistics.
To learn more, please read our
privacy policy.

Customize