Перегляд за Автор "Mizerna T. P."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методологічні підходи до аналізу проблеми управління якістю підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи на основі моніторингових технологій(2013) Мізерна Т. П.; Mizerna T. P.У статті обґрунтовано методологічні підходи до аналізу проблеми дослідження: філософський, діалектичний, системний, структурно-функціональний. Представлено методологічну систему дослідження проблеми управління якістю підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи. Виокремлено специфічні риси процесу соціального пізнання управління. Проаналізовано положення, що розкривають сучасні підходи до проблеми підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи формування й розвитку комунікативної компетенції, дослідження з проблеми контролю в навчанні іноземної мови.Документ Модель та зміст моніторингу якості підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Мізерна Т. П.; Mizerna T. P.У стаття розглянуто проблему управління якістю підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи. Подано модель моніторингу якості підготовки з іноземноїмови учнів загальноосвітньоїшколи. Зміст моніторингових досліджень визначають напрями, які характеризують якість умов, якість організаціїта результату.