Перегляд за Автор "Mishenina Tetiana"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання навчальних тренінгів у підготовці майбутніх магістрів медицини до педагогічної діяльності(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Мельничук Ірина; Melnychuk Iryna; Козубовська Ірина; Kozubovska Iryna; Мішеніна Тетяна; Mishenina TetianaУ статті розглянуто шляхи використання навчальних тренінгів у в підготовці магістрів медицини Особлива увага звернута на використання майбутніми викладачами сучасних, ефективних, інноваційних педагогічних технологій, серед яких виділено навчальні тренінги. Зазначено, що навчальні тренінги сприяють інтеграції професійної медичної підготовки та педагогічної освіти, дають змогу майбутнім магістрам медицини апробувати власні фахові знання, вміння і навички у педагогічних ситуаціях, що моделюють професійнопедагогічну, медично-професійну діяльність. Актуалізовано доцільність ознайомлення магістрантів зі специфікою інноваційної педагогічної діяльності загалом і сучасними ефективними технологіями навчання, зокрема з навчальними тренінгами. Аргументовано, що науково обґрунтований, методично забезпечений і правильно проведений навчальний тренінг викладачем медичного ЗВО дає змогу майбутнім фахівцям медичної сфери отримати конкретні знання, апробувати професійні вміння й навички у змодельованих квазіпрофесійних ситуаціях, необхідні для компетентної професійної діяльності. Визначено першочергові завдання для розробки і проведення навчальних тренінгів з характерними ознаками ефективного функціонування тренінгової групи. Конкретизовано основні риси тренінгів, які необхідно враховувати в процесі застосування означених інновацій: чітко визначена кількість учасників (зазвичай 10–15 осіб); все, що відбувається під час його проведення, обговорюється на занятті тут і тепер, демонструється з урахуванням актуальних знань, умінь, навичок та особистого досвіду учасників, без використання домашніх завдань або попередньої підготовки до виконання вправ; у процесі роботи навчально-тренінгової групи на перший план виходить активність учасників та їхня готовність виконувати анонсовані види діяльності (які відповідають темі заняття), що передбачає ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку; заняття в умовах навчальних тренінгів спрямовані на формування нових знань і розширення практичного професійного досвіду учасників групи. Передбачалося, що в процесі активності майбутніх магістрів медицини в навчальних тренінгах, учасники навчально-тренінгової групи мають змогу визначити основні переваги такої роботи для використання тренінгових форм і методів навчання у майбутній педагогічній діяльності на посаді викладача медичного ЗВОДокумент Дидактичний супровід під час вивчення релігійної сфери у змісті курсу «Основи лінгвокультурології» фахової підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Мішеніна Тетяна; Mishenina TetianaУ публікації наведено тематичний блок у межах курсу «Основи лінгвокультурології», який розкриває релігійні уявлення представників лінгвокультури й особливості їх відтворення в мовній системі, роль у формуванні та розвиткові мовної картини світу. Розгляд сакральних понять із позиції лінгвокультурології передбачає аналіз макроконцептів на рівні категоризації релігійної сфери («Релігійні уявлення праукраїнців»; «Християнські уявлення та їх відображення в українській лінгвокультурі»). Перспективами подальших пошуків є розроблення тематичних блоків у межах міжкультурної комунікації.Документ Організація лексичної роботи студентів філологічних спеціальностей з ономастичним матеріалом (на прикладі української мови)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Мішеніна Тетяна; Mishenina TetianaПублікація висвітлює питання організації лексичної роботи майбутніх учителів філологічних спеціальностей з ономастичним матеріалом (на прикладі української мови). Проаналізовано теоретичні положення щодо застосування лінгвокультурологічного підходу до вивчення мовного матеріалу майбутніми філологами. Обґрунтовано методичну доцільність застосування принципів, методів, дидактичних засобів у межах тріади «етнос - мова - культура», що корелює з досягненнями суміжних наук (лінгвістики, етнопсихолінгвістики, соціальної психології, соціолінгвістики). Перспективою подальших досліджень є спостереження над структурно-семантичними особливостями українських прізвищ із позиції лінгвокультурології.Документ Формування математичної компетентності учнів базової школи у вивченні синтаксису (на основі моделювання підрядних словосполучень)(2024) Мішеніна Тетяна; Mishenina Tetiana; Качайло Ксенія Анатоліївна; Kachailo Kseniia AnatoliivnaУ публікації здійснено спробу розв’язання питання формування математичної компетентності учнів та учениць у вивченні синтаксису української мови. Синтаксичні одиниці перебувають у системних взаємозв’язках,трансформаційні ланцюжки відтворюють формально‐граматичні й семантичні трансформації, що мають різний ступінь актуалізації в синтаксичних дериватах.Синтаксичний дериват засвідчує імпресію інформації, тому правильне й логічне моделювання словосполучень і речень апелює до застосування математичного апарату (трансформації синтаксичних одиниць, імпресії інформації, класифікації родового поняття й прикладкового компонента підрядного словосполучення,оперування термінами). Інтеграція компетентнісного, діяльнісного й особистісно зорієнтованого підходів, задекларованих Державним стандартом, а також звернення до функціонально‐стилістичного й текстоцентричного підходів у вивченні синтаксичних одиниць сприяє формуванню математичної компетент‐ності здобувачів. Розроблено систему вправ, спрямованих на формування математичної компетентності учнів базової школи у вивченні синтаксису.Дібрано дидактичний матеріал, робота з яким сприятиме виробленню вмінь аналізувати формально‐граматичні трансформації підрядного словосполучення кореляції; класифікувати родове поняття; продукувати художні означення, що засвідчує рівень сформованості образомовленнєвих умінь, з одного боку, розвиток культури художнього сприйняття, культури мовлення (комунікативно‐стилістичні ознаки правильності, логічності, точності, образності).