Перегляд за Автор "Milto Liudmyla Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Наукові основи педагогічної майстерності в теорії і практиці освіти Росії кінця ХІХ – початку ХХ ст.(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Мільто Людмила Олександрівна; Milto Liudmyla OleksandrivnaУ статті подаються результати історико-педагогічного аналізу творчої спадщини прогресивних педагогів, соратників і послідовників К. Ушинського, які заклали наукові основи педагогічної майстерності та зробили вагомий внесок в оновлення професійної підготовки вчителя. З’ясовано, що вчені пов’язували педагогічну майстерність зі знаннями вчителем суміжних із педагогікою наук (психології, фізіології, антропології, етики та ін.); педагогічна майстерність визначалася як індивідуальна творчість, заснована на знанні закономірностей і механізмів педагогічного процесу. Для отримання об’єктивних даних із обраної проблеми дослідження використовувався комплекс взаємопов’язаних методів: загальнонаукові (історико-педагогічний аналіз, синтез, узагальнення, порівняння), що стали основою для вивчення процесуально-змістових аспектів розвитку ідей педагогічної майстерності вчителя в теорії і практиці освіти Росії в досліджуваний період.Документ Роль Головного педагогічного інституту в розвитку педагогічної майстерності вчителя(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Мільто Людмила Олександрівна; Milto Liudmyla OleksandrivnaУ статті розкрито вплив Головного педагогічного інституту на розвиток ідей педагогічної майстерності вчителя, схарактеризовано особливості науково-педагогічної діяльності професорів інституту; творчого внеску окремих викладачів у процес науково-теоретичного пошуку професіограми вчителя-майстра та впровадження педагогічної техніки в процес педагогічної підготовки майбутнього вчителя. У дослідженні використовувалися такі методи: пошуково-бібліографічний; хронологічний; просопографічний (описання біографій і професійної діяльності професорів); метод порівняльно-історичного аналізу; ретроспективний логіко-системний аналіз; історико-структурного узагальнення, прогностичний.Документ Інноваційна педагогічна діяльність як вищий рівень педагогічної майстерності вчителя(2014) Мільто Людмила Олександрівна; Milto Liudmyla OleksandrivnaСтаття присвячена теоретичному аналізу педагогічної майстерності та інноваційної педагогічної діяльності як вищому рівню професійної майстерності вчителя. Педагогічна майстерність розглядається як прояв найвищої форми активності особистості вчителя, що базується на гуманізмі й розкривається в ефективному використанні методів і засобів педагогічної взаємодії в конкретній педагогічній ситуації, створенні вчителем індивідуального педагогічного стилю та власної професійної «Я-концепції» і тісно пов’язана з інноваційної діяльністю і творчістю вчителя.