Перегляд за Автор "Mikulinska Olha Serhiivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Музична компетентність майбутніх учителів хореографії як мистецько-педагогічна проблема(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Мікулінська Ольга Сергіївна; Mikulinska Olha Serhiivna; Лісовська Ніна Юріївна; Lisovska Nina Yuriivna; Трощенко Володимир Миколайович; Troshchenko Volodymyr MykolaiovychУ статті досліджено музичну компетентність майбутніх учителів хореографії. Аналіз наукової літератури в галузі педагогіки мистецтва дозволив з’ясувати, що означена компетентність ю інтегрованим утворенням, яке складається з обізнаності щодо взаємозв’язків художніх елементів музичного й хореографічного мистецтва, умінь визначення та класифікації цих елементів, навичок автентичного втілення емоційного змісту музичного твору під час постановочної, педагогічної та виконавської діяльності. З’ясовано, що формування музичної компетентності майбутніх учителів хореографії є важливим чинником професійного становлення згаданих фахівців. Уточено, що подальші розвідки окресленої проблеми доцільно зосередити в напрямі визначення структури музичної компетентності майбутніх учителів хореографії.Документ Рекреаційний потенціал танцю(ФОП Цьома С. П., 2019) Мікулінська Ольга Сергіївна; Mikulinska Olha SerhiivnaСтаттю присвячено виявленню багаторівневого рекреаційного потенціалу танцю. З’ясовано, що танець як мистецтво, крім естетичної функції, включає в себе багатошарову структуру рекреаційного ресурсу. Закцентовано на необхідності врахування того факту, що конкретні танцювальні напрями та стилі презентують певний набір якостей, характерний саме для них. Тому все танці «корисні» по-різному, кожен має свій «зворотний бік» – те, чому конкретний напрям не може навчити, а також набір якостей, які потрібно «відкинути» для того, щоб танець відповідав стилістиці. Схарактеризовано рекреаційний потенціал таких танцювальних напрямів та стилів, як класичний танець, джазовий танець та модерн. Доведено, що використовувати потенціал танцювально-рухової терапії повинні професійні терапевти з психологічною освітою, добрим володінням своїм тілом і багаторічним досвідом «бачення тіла», оскільки танцювальна терапія – це не просто вміння або бажання танцювати, а насамперед цілеспрямоване лікування за допомогою танцю. Сам по собі танець не є терапією, хоча й має терапевтичний ефект. Цей потенціал може використовувати хореограф. Насичення уроку творчими танцювально-руховими завданнями, іграми, імпровізаціями, по-перше, розвиває фантазію, уяву, а по-друге, вивільняє емоції та переживання. Підсумовано, що рекреаційний потенціал танцю є дуже різноманітним і багатофункціональним. Завдяки танцю можна благотворно впливати на всі сфери та рівні організації людської особистості (тілесний, емоційний, образний, ментальний).Документ Інноваційно-організаційний потенціал курикулуму в освітньому процесі вищої школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Мікулінська Ольга Сергіївна; Mikulinska Olha SerhiivnaВ статье рассматривается куррикулум как наиболее удачный способ нормирования и проектирования образования, определяются направления, на которые куррикулум должен ориентировать образование, для того, что бы оно могло соответствовать современным социально-экономическим реалиям. В качестве примера приводится перспективность использования куррикулума в организации хореографического высшего образования в Украине.