Перегляд за Автор "Men Sian"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Ментальні ресурси формування художньо-комунікативного досвіду майбутніх викладачів вокалу(ФОП Цьома С. П., 2018) Мен Сіан; Men SianУ статті розглянуто поняття «ментальні ресурси», розкрито їхню сутність і роль у формуванні художньо-комунікативного досвіду майбутніх викладачів вокалу у вокально-виконавській і вокально- педагогічній діяльності. Формування художньо-комунікативного досвіду в майбутніх викладачів вокалу залежить від міри розвиненості інтелектуальної (ментальної) та емоційної сфер особистості, які задіяні у процесах сприймання, розуміння й інтерпретування художнього образу музичного твору. Розвиненість ментальних ресурсів (когнітивних здібностей) майбутніх фахівців забезпечує ефективність застосування саме інтелектуальної (ментальної) складової психіки людини. Розкриття сутності ментальних ресурсів у формуванні означеного феномену здійснено за рахунок екстраполяції положень концепції М. Холодної щодо інтелекту як ментального досвіду особистості. Ментальні ресурси майбутніх викладачів вокалу висвітлено на когнітивному, метакогнітивному й інтенціональному рівнях досвіду. Результатом розвідки є висновок про те, що ментальні ресурси (когнітивні здібності) забезпечують ефективне функціонування мисленнєвої діяльності, пов’язаної зі сприйманням, розумінням та інтерпретуванням художньої інформації, закодованої в тексті музичного твору, яка безпосередньо впливає на формування художньо-комунікативного досвіду майбутніх викладачів вокалу. Рівень їх розвитку впливає на ефективність ментальної діяльності студентів, що є обов’язковою умовою освоєння, розуміння й інтерпретації творів вокального мистецтва.Документ Методика формування художньо-комунікативного досвіду майбутніх викладачів вокалу в педагогічних університетах(2019) Мен Сіан; Men SianДисертація є комплексним дослідженням у галузі теорії та методики музичного навчання щодо проблеми формування художньо-комунікативного досвіду майбутніх викладачів вокалу в педагогічних університетах. Уточнено сутність категорій «досвід» та «комунікації» у психолого-педагогічній і художньокомунікативній проекціях. З’ясовано сутність і структуру художньокомунікативного досвіду майбутніх викладачів вокалу в педагогічних університетах. Розроблено методику формування художньо-комунікативного досвіду майбутніх викладачів вокалу в педагогічних університетах. Визначено критерії, показники та рівні сформованості художньо-комунікативного досвіду майбутніх викладачів вокалу в педагогічних університетах. Експериментально перевірено ефективність методики формування художньо-комунікативного досвіду майбутніх викладачів вокалу в педагогічних університетах.Документ Структура художньо-комунікативного досвіду майбутніх викладачів вокалу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Мен Сіан; Men SianУ статті розкрито структуру художньо-комунікативного досвіду майбутніх викладачів вокалу з урахуванням специфіки вокально-виконавської та вокально-педагогічної діяльності. Структурними компонентами досвіду визначено такі: інтенціональний, ментальний, перцептивний, інтерактивний. Також визначено функції структурних компонентів означеного феномену: цільова; орієнтаційна; аксіологічна (інтенціональний компонент); когнітивна; управлінська; рефлексивна; креативна (ментальний компонент); емоційна; емпатійна; ідентифікаційна (перцептивний компонент); організаційна; співтворча; ділогічна; коригувальна (інтерактивний компонент).