Перегляд за Автор "Melnyk Oksana"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Статистична обробка даних педагогічних досліджень методом факторного аналізу та інтерпретація отриманих результатів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Бойчук Ірина; Boichuk Iryna; Болух Віра; Bolukh Vira; Мельник Оксана; Melnyk OksanaУ статті обґрунтовано сутність та прикладне значення в педагогічних дослідженнях багатовимірного методу обробки статистичних даних – факторного аналізу. Наведено коротку історичну довідку про впровадження цього методу в гуманітарні науки, зокрема, педагогіку, подано класифікацію за рівнями; розглянуто математичну сутність факторного аналізу; основні етапи та особливості його проведення. Детально описано приклад застосування факторного аналізу за визначеними етапами для виявлення педагогічних умов професійної підготовки майбутніх фармацевтів. Доведено ефективність використання факторного аналізу для визначення педагогічних умов професійного становлення майбутніх фармацевтів. Перспективи наших досліджень полигають у подальшому аналізі та використанні інших математичних методів для доведення ефективності під час побудови педагогічних моделей.Документ Узагальнена функціональна модель інформаційно-освітнього середовища закладу загальної середньої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Мельник Оксана; Melnyk OksanaУ статті обґрунтовано та наведено узагальнену функціональну модель інформаційно-освітнього середовища закладу загальної середньої освіти. Формулювання проблеми. В умовах пандемії, спричиненої коронавірусом СОVID-2019, у зв’язку з переходом всіх закладів освіти одразу на дистанційну форму навчання, як ніколи нагальним стало питання створення інформаційно-освітнього середовища закладу загальної середньої освіти (ІОС). З огляду на це постала необхідність внесення коректив в моделювання такого середовища з використанням комп’ютерних та хмарних технологій, яке дозволить організувати навчання за дистанційною та змішаною формами належним чином, вести облік навчальних досягнень учнів, будувати освітню траєкторію кожного. Таке моделювання сприятиме належному функціонуванню ІОС з метою забезпечення якісного освітнього процесу. Матеріали і методи. Дослідження виконане в рамках науково-дослідної роботи «Розвиток інформаційного освітнього середовища сучасного навчального закладу України» (№ держреєстрації 0117U006234). Для досягнення мети були використанні загальнонаукові методи, такі як аналіз наукових та науково-педагогічних джерел, у тому числі дисертаційних досліджень, синтез, узагальнення, порівняння, індукція, дедукція, опис, зіставлення, теоретичне моделювання. Результати. Запропонована узагальнена функціональна модель багаторівневої ІОС закладів загальної середньої освіти, яка є основою для розроблення технічними фахівцями усіх необхідних алгоритмів та відповідних програмних кодів, а також її належного інформаційного наповнення за участю педагогічних працівників. Висновки. Під ІОС закладу освіти розуміємо цілісну багаторівневу цифрову систему, яка поєднує підсистеми забезпечення управлінської, навчальної та наукової діяльності з відповідним змістовим і методичним інформаційним забезпеченням на єдиній програмно-апаратній основі (платформі). Розроблення функціональної моделі ІОС дозволить реалізувати бачення працівників освіти на організацію, методичне забезпечення та змістове наповнення такого середовища.