eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Melnyk Mariana"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Сталий маркетинг у цифрову епоху: вплив електронної торгівлі та екологічних маркетингових стратегій на формування глобального іміджу брендів Tesla, Siemens і Schneider Electric
    (2025) Лакіза Вікторія Володимирівна; Lakiza Viktoriia Volodymyrivna; Мельник Маріана; Melnyk Mariana
    Проаналізовано вплив цифрових маркетингових стратегій на формування сталого іміджу брендів у глобальній економіці. Розглянуто екологічні підходи компаній Tesla, Siemens і Schneider Electric для зміцнення репутації та лояльності споживачів. Показано, що цифрова трансформація сприяє сталому розвитку через електронну торгівлю, соцмережі та аналітичні інструменти. Методологія включає контент-аналіз звітів, маркетингових кампаній і наукових публікацій, а також цифрові аналітичні інструменти: SEO-аналіз, моніторинг соцмереж та оцінку екопозиціонування брендів. Виявлено, що великі дані, штучний інтелект і блокчейн підвищують прозорість бізнесу, оптимізують постачання та зміцнюють екологічну відповідальність. Результати свідчать, що споживачі віддають перевагу екологічно відповідальним брендам, що підвищує довіру та лояльність. Запропоновано рекомендаці щодо вдосконалення цифрового маркетингу для посилення позицій брендів у глобальному інформаційному просторі.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук