Перегляд за Автор "Melnyk Inna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психологічні особливості субʼєктивних семантичних полів майбутніх педагогів з різним типом професійної спрямованості(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Іванюк Ганна; Ivaniuk Hanna; Мельник Інна; Melnyk Inna; Антипін Євген Борисович; Antypin Yevhen BorysovychУ статті подано результати дослідження наукової проблеми психологічних особливостей субʼєктивних семантичних полів понять у студентів педагогічних спеціальностей із різним типом професійної спрямованості (соціальним, артистичним, підприємницьким, інтелектуальним, реалістичним, конвенціональним). Для досягнення мети дослідження обрано адекватний інструментарій: метод семантичного диференціалу Ч. Осґуда, опитувальник із визначення типу особистості Дж. Голланда. Установлено, що запропоновані методики дали змогу виявити позитивно забарвлені асоціації на стимул, що поєднують із педагогічною діяльністю та реакції, що свідчать про нейтральне, а подекуди й негативне ставлення до обраної професії педагога.