Перегляд за Автор "Melnychuk Iryna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання навчальних тренінгів у підготовці майбутніх магістрів медицини до педагогічної діяльності(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Мельничук Ірина; Melnychuk Iryna; Козубовська Ірина; Kozubovska Iryna; Мішеніна Тетяна; Mishenina TetianaУ статті розглянуто шляхи використання навчальних тренінгів у в підготовці магістрів медицини Особлива увага звернута на використання майбутніми викладачами сучасних, ефективних, інноваційних педагогічних технологій, серед яких виділено навчальні тренінги. Зазначено, що навчальні тренінги сприяють інтеграції професійної медичної підготовки та педагогічної освіти, дають змогу майбутнім магістрам медицини апробувати власні фахові знання, вміння і навички у педагогічних ситуаціях, що моделюють професійнопедагогічну, медично-професійну діяльність. Актуалізовано доцільність ознайомлення магістрантів зі специфікою інноваційної педагогічної діяльності загалом і сучасними ефективними технологіями навчання, зокрема з навчальними тренінгами. Аргументовано, що науково обґрунтований, методично забезпечений і правильно проведений навчальний тренінг викладачем медичного ЗВО дає змогу майбутнім фахівцям медичної сфери отримати конкретні знання, апробувати професійні вміння й навички у змодельованих квазіпрофесійних ситуаціях, необхідні для компетентної професійної діяльності. Визначено першочергові завдання для розробки і проведення навчальних тренінгів з характерними ознаками ефективного функціонування тренінгової групи. Конкретизовано основні риси тренінгів, які необхідно враховувати в процесі застосування означених інновацій: чітко визначена кількість учасників (зазвичай 10–15 осіб); все, що відбувається під час його проведення, обговорюється на занятті тут і тепер, демонструється з урахуванням актуальних знань, умінь, навичок та особистого досвіду учасників, без використання домашніх завдань або попередньої підготовки до виконання вправ; у процесі роботи навчально-тренінгової групи на перший план виходить активність учасників та їхня готовність виконувати анонсовані види діяльності (які відповідають темі заняття), що передбачає ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку; заняття в умовах навчальних тренінгів спрямовані на формування нових знань і розширення практичного професійного досвіду учасників групи. Передбачалося, що в процесі активності майбутніх магістрів медицини в навчальних тренінгах, учасники навчально-тренінгової групи мають змогу визначити основні переваги такої роботи для використання тренінгових форм і методів навчання у майбутній педагогічній діяльності на посаді викладача медичного ЗВОДокумент Ключові тенденції розвитку сучасної вищої медичної освіти в США(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Мельничук Ірина; Melnychuk Iryna; Мукан Наталія; Mukan Nataliia; Дудікова Лариса Володимирівна ; Dudikova Larysa Volodymyrivna ; Козловський Юрій; Kozlovskyi Yurii; Дольнікова Любов; Dolnikova LiubovСтаття присвячена висвітленню результатів аналізу розвитку вищої медичної освіти у США. Мета статті полягає у виявленні ключових аспектів розвитку системи вищої медичної освіти в США. У дослідженні використовувалися методи теоретичного аналізу вітчизняної та іноземної літератури, компаративний аналіз систем вищої медичної освіти в США та Україні. Виконано аналіз науково-педагогічно літератури з проблеми дослідження, що висвітлює різноманітні аспекти підготовки майбутніх лікарів. Виокремлено ключові тенденції, що проектують подальший розвиток вищої медичної освіти у США. Зроблено висновок про доцільність використання американського досвіду у процесі реформування вітчизняної системи вищої медичної освіти. Визначено перспективи подальших наукових розвідок.Документ Реалізація міждисциплінарного підходу в професійній підготовці майбутніх фармацевтів у вищій медичній школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Мельничук Ірина; Melnychuk IrynaВ статті аргументовано актуальність сучасних вимог до професійної підготовки майбутніх фахівців медичної сфери, що зумовлені швидкоплинними прогресивними глобальними змінами в усіх напрямах суспільного розвитку, в тому числі й у фармацевтичній галузі. Узагальнено наукові підходи до вирішення проблеми вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців фармації. Підкреслено необхідність оновлення професійної підготовки майбутніх фармацевтів, що зумовлено новими науковими відкриттями у методах лікування та створенням нового покоління ефективних медичних препаратів. Зазначено доцільність використання міждисциплінарної інтеграції в професійній підготовці майбутніх фармацевтичних працівників, що епізодично розглядається у наукових публікаціях вітчизняних дослідників. Актуалізовано необхідність використання освітнього потенціалу міждисциплінарності на основі реалізації міждисциплінарного підходу у вищій медичній школі, що сприятиме формуванню компетентного, креативного, готового до активної аналітичної діяльності майбутнього фахівця фармацевтичної галузі. Конкретизовано роль викладачів у реалізації міждисциплінарного підходу, що полягає у створенні інноваційного освітнього середовища, що ґрунтується на дотриманні таких принципів професійної підготовки майбутніх фармацевтів: комплексної інтегративності, професійної зорієнтованості, інноватизації освітнього середовища. Наведено приклади створення інноваційних навчальних ситуацій у вивченні дисципліни «Фармацевтична хімія», в яких підтверджується дотримання означених принципів у процесі реалізації міждисциплінарного підходу. Охарактеризовано методичні аспекти використання методів бесіди, мозкового штурму і квесту. Зазначено, що творчий підхід викладачів до організації освітнього процесу й удосконалення навчально-методичного супроводу освітнього процесу у фармацевтичних закладах вищої освіти дає змогу підвищити рівень міждисциплінарності системи професійної підготовки студентів, які здобувають фах фармацевта.