Перегляд за Автор "Medvid S. S."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Мотиваційно-ціннісна орієнтація на використання історичного досвіду в процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів(2015) Курок Віра Панасівна; Kurok Vira Panasivna; Шевель Б. О.; Shevel B. O.; Медвідь С. С.; Medvid S. S.У статті обґрунтовано доцільність упровадження спецкурсу «Історія інженерно-педагогічної освіти України» в систему підготовки студентів напряму 6.010104 «Професійна освіта». Зазначено, що сучасний розвиток суспільства потребує опанування історичних знань для вдосконалення професійної підготовки фахівців. Але існують суб’єктивні й об’єктивні чинники, що перешкоджають широкому використанню історичних здобутків у процесі підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності. На основі проведеного дослідження було встановлено, що використання історичного досвід у процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів сприяє підвищенню мотивації навчання, інтеграції знань студентів, усвідомленню перспектив подальшого розвитку системи інженерно-педагогічної освіти.