eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Medvedieva Mariia"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    З досвіду використання вільних комп’ютерних математичних систем при навчанні вищої математики і фізики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Ковальов Леонід; Kovalov Leonid; Лещенко Світлана; Leshchenko Svitlana; Медведєва Марія; Medvedieva Mariia; Ненька Руслана; Nenka Ruslana
    У статті викладено досвід використання вільних математичних систем при навчанні студентів першого курсу вищої математики та загальної фізики у закладі вищої освіти. Формулювання проблеми. Розуміння студентами вищої математики та фізики вважається основною проблемою у закладах вищої освіти. Візуалізація розв’язків задач вищої математики та загальної фізики допомагає зрозуміти, усвідомити та засвоїти більшість тем з даних дисциплін. Потужним помічником у цьому мають стати системи комп’ютерної математики. Актуальною проблемою в сучасних реаліях є використання навчальними закладами ліцензійного програмного забезпечення. Альтернативою є вільні операційні системи та вільні програмні продукти для побудови графіків та аналізу даних при навчанні вищої математики та фізики. Матеріали і методи. Матеріалом дослідження є процес розв’язування завдань на дослідження функцій, знаходженні площі фігури, яка обмежена графіком функції та віссю абсцис на певному інтервалі, побудові графіку функції заданої неявно використовуючи програму KmPlot. Для інтерполяції даних, які задані у вигляді таблиці, використовувалася програма LabPlot. Методи спостереження, аналізу та систематизації використовувалися для отримання інформації про доцільність використання KmPlot та LabPlot при навчанні вищої математики та фізики. Результати. В статті описано переваги вільної ОС Manjaro; доцільність використання KmPlot під час вивчення деяких тем «Вищої математики» та визначення траєкторії тіла, яке кинуте під кутом до горизонту в механіці; можливості використання LabPlot при визначенні коефіцієнту динамічної вʼязкості рідини.
  • Документ
    Формування математичної компетентності студентів педагогічних університетів в умовах неформальної освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Ткачук Галина Володимирівна; Tkachuk Halyna Volodymyrivna; Медведєва Марія; Medvedieva Mariia
    Математична компетентність студентів педагогічних закладів є важливою складовою їх професійної підготовки, яка проявляється у вміннях застосовувати отримані математичні знання та уміння для розв’язування різноманітних завдань. Основною перешкодою на шляху формування даної компетентності і здобуття освіти загалом вбачаємо нестабільну ситуацію в країні внаслідок повномасштабного вторгнення російської федерації на територію України. Педагогічна спільнота вже давно звернула увагу на такий спосіб здобуття знань та формування умінь як неформальна освіта. Вона передбачає, що студенти навчаються в межах якісно підготовлених професійними фахівцями світових закладів освіти навчальних курсів, які розташовані на онлайнових платформах. Тому існує потреба аналізу таких платформ і пошуку відповідних навчальних курсів, які дадуть змогу студентові отримати якісну освіту та удосконалити відповідні компетентності. У роботі уточнено поняття «математичної компетентності» та визначено її структуру. Проаналізовано компоненти математичної компетентності та визначено можливості неформальної освіти щодо реалізації кожного з компонентів. Шляхом аналізу нормативних документів виявлено основну ідею неформальної освіти, що вказує на оновлення та поглиблення компетентностей майбутнього фахівця протягом всього періоду здобуття формальної (традиційної) освіти, а в подальшому і протягом всього життя. Порівняльний аналіз різних платформ здобуття неформальної освіти виявив значний потенціал для формування математичної компетентності студентів педагогічних університетів. Зокрема, здійснено аналіз навчальних курсів для неформальної освіти з дисципліни «Лінійна алгебра», які можна використовувати для поглиблення та удосконалення математичної компетентності студентів.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук