Перегляд за Автор "Matrosov Serhii"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Epimelia Principle as a Methodological Basis for Health-Protection Activity of Future Teachers in the Process of Physical Education(2020-12) Чернігівська С. А.; Chernihivska S. A.; Матросов Сергій; Matrosov SerhiiThe article substantiates the importance of encouraging future teachers to build up their own health. Beside the obvious benefits to the teacher, self-care that requires adherence to the principle of epimelia helps the future teacher to set an important personal example for his students. Epimelia means an action by which a person not only takes care of himself, but also changes, purifies and transforms himself. Teachers convincing advice on how to follow the recommendations that should be followed in daily life will help to improve their health. When training future teachers, it is absolutely necessary, first of all, to convince them of the need to self-determine in a position of active self-care, to encourage them to master the practice of building up their own health. Therefore, the principle of epimelia as an important reference point for educational systems, can serve as a methodological basis for health protection activities of the students – future teachers..Документ Відмінності в показниках соматичного здоров'я, рухової активності, теоретичної підготовленості й мотиваційно-ціннісної сфери старшокласників та студентів залежно від статі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Томенко Олександр Анатолійович; Tomenko Oleksandr Anatoliiovych; Матросов Сергій; Matrosov SerhiiВизначено відмінності в показниках соматичного здоров'я, рухової активності, теоретичної підготовленості й мотиваційно-ціннісної сфери школярів старшої школи та студентів залежно від статі. Показано, що загалом за більшістю параметрів показники прояву складових фізкультурної освіченості були вищими в юнаків (від 2 % до 21,3 %), особливо значною є різниця для показників соматичного здоров'я (21,3 %) та рухової активності на високому рівні енерговитрат, тобто організованих високоінтенсивних занять видами спорту та рухової активності (13,8 %). Лише для показників рухової активності на середньому рівні інтенсивності статистично вірогідних відмінностей не було зафіксовано. За індексом рухової активності результати юнаків переважали дівчат, окрім даних для ІІ курсу університету, де вірогідної різниці не було зафіксовано.Документ Особливості мотивації студентів до занять фізичною культурою і спортом(2021) Томенко Олександр Анатолійович; Tomenko Oleksandr Anatoliiovych; Матросов Сергій; Matrosov Serhii; Рудоман Юрій; Rudoman YuriiУ статті обґрунтовується важливість заохочення студентів до занять фізичною культурою і спортом. Крім очевидних переваг для вчителя, тур Визначено провідні мотиви студентів, що спонукають їх до таких занять: бажання підвищити фізичну підготовленість – близько 45,5%; необхідність оптимізувати вагу, поліпшити фігуру – близько 48%; отримати залік з дисципліни «Фізичне виховання» – понад 33% студентів; можливість зняти втому, підвищити працездатність – близько 19% студентів; досягнення спортивних успіхів, раціональне використання вільного часу – менше 10% студентів.Документ Особливості секційної моделі організації фізичного виховання студентів у закладах вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Томенко Олександр Анатолійович; Tomenko Oleksandr Anatoliiovych; Матросов Сергій; Matrosov Serhii; Ярова Олена; Yarova OlenaМета дослідження – проаналізувати ступінь вивчення проблеми використання секційної моделі організації фізичного виховання студентів у закладах вищої освіти. Методи дослідження: узагальнення літератури й матеріалів мережі Інтернет, абстрагування, аналіз, синтез. У статті подано результати аналізу особливостей реалізації секційної моделі організації фізичного виховання студентів у закладах вищої освіти. Вони полягають у використанні найбільш популярних і, одночасно, досяжних із точки зору матеріально-технічного забезпечення видів спорту в процесі секційних занять. Основною проблемою реалізації секційної моделі є матеріально-технічне забезпечення та необхідність якісної підготовки викладачів фізичного виховання для закладів вищої освіти.