Перегляд за Автор "Matlash Vitalii Anatoliiovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості професійно-прикладної фізичної підготовки студенток в аграрних ВНЗ(2016) Харченко Тетяна Миколаївна; Kharchenko Tetiana Mykolaivna; Матлаш Віталій Анатолійович; Matlash Vitalii Anatoliiovych; Ліфінцев Іван Дмитрович; Lifintsev Ivan DmytrovychУ статті розглядаються теоретико-методичні та прикладні аспекти побудови процесу професійно-прикладної фізичної підготовки студенток вищих навчальних закладів аграрного профілю. Систематизовано напрямки підготовки спеціалістів у вузах згідно з вимогами до психофізіологічних особливостей професійної діяльності, піднімаються питання інтенсифікації виробництва з високими вимогами до підвищення якості підготовки спеціалістів у вузах, до конкретних видів професійної діяльності. Відповідно виникає необхідність до профілювання фізичного виховання з урахуванням вимог вибраної професії. У процесі виробничої діяльності у студенток будуть розвиватися і вдосконалюватися ті якості, навички, уміння, які характеризують рівень професійної майстерності.Документ Психологічна підготовка студентів-спортсменів аграрного ВНЗ, які займаються командними спортивними іграми(2016) Самохвалова Ірина Юріївна; Samokhvalova Iryna Yuriivna; Андреєва Ірина Анатоліївна; Andreieva Iryna Anatoliivna; Матлаш Віталій Анатолійович; Matlash Vitalii AnatoliiovychУ статті представлено результати педагогічного експерименту, проведеного на базі жіночих і чоловічих команд студентів-спортсменів 1–5 курсів, які вдосконалюють свою майстерність у баскетболі й волейболі. Досліджено 56 студентів-гравців збірних команд із баскетболу та волейболу (32 – студенти першого та другого курсів, 24 – студенти третього та четвертого курсів) Сумського національного аграрного університету. Використовувалося тестування психічної надійності спортсменів і метод математичної статистики. Визначено можливості психолого-педагогічної корекції психічної надійності студентів до та після проведення на тренуваннях комплексного психолого-педагогічного підходу.