Перегляд за Автор "Matiukha Kateryna Yevhenivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ До проблеми розвитку усного зв’язного мовлення учнів із порушеннями інтелекту легкого ступеня(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Матюха Катерина Євгенівна; Matiukha Kateryna YevhenivnaУ статті окреслено аспекти проблеми розвитку усного зв’язного мовлення учнів із порушеннями інтелекту легкого ступеня. Визначено значення розвитку комунікації для загального розвитку особистості з порушеннями інтелекту легкого ступеня. Проаналізовано психолого-педагогічні дослідження щодо проблеми розвитку усного зв’язного мовлення учнів із порушеннями інтелекту легкого ступеня. Зазначено специфіку організації корекційної роботи щодо розвитку усного зв’язного мовлення учнів зазначеної категорії.Документ Особливості розвитку усного зв’язного мовлення молодших школярів із порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеню(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Матюха Катерина Євгенівна; Matiukha Kateryna Yevhenivna; Король Олена Миколаївна; Korol Olena MykolaivnaОб’єктом дослідження є процес розвитку усного зв’язного мовлення молодших школярів із порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня. Предмет дослідження – зміст і засоби розвитку усного звʼязного мовлення учнів молодшого шкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня. Мета дослідження – зʼясувати особливості розвитку усного звʼязного мовлення дітей із порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня, розробці та апробації методики корекційно-розвиткової роботи. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі подано теоретичне обґрунтування проблеми розвитку усного зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями легкого ступеня, проаналізовано визначення основних понять, розкрито сучасні підходи щодо окресленого питання. У другому розділі описано засади та методику дослідження усного зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями легкого ступеню. У третьому розділі обґрунтовано й розкрито методику розвитку усного зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями легкого ступеню та проведено аналіз результативності формувальної частини експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (травень 2021 р., м. Суми); під час участі у VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (листопад 2021 р., м. Суми). Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 91 сторінка, з них – 74 сторінки основного тексту, 2 рисунка, 4 таблиці, 63 джерела.