eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Matiukha Kateryna Yevhenivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    До проблеми розвитку усного зв’язного мовлення учнів із порушеннями інтелекту легкого ступеня
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Матюха Катерина Євгенівна; Matiukha Kateryna Yevhenivna
    У статті окреслено аспекти проблеми розвитку усного зв’язного мовлення учнів із порушеннями інтелекту легкого ступеня. Визначено значення розвитку комунікації для загального розвитку особистості з порушеннями інтелекту легкого ступеня. Проаналізовано психолого-педагогічні дослідження щодо проблеми розвитку усного зв’язного мовлення учнів із порушеннями інтелекту легкого ступеня. Зазначено специфіку організації корекційної роботи щодо розвитку усного зв’язного мовлення учнів зазначеної категорії.
  • Документ
    Особливості розвитку усного зв’язного мовлення молодших школярів із порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеню
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Матюха Катерина Євгенівна; Matiukha Kateryna Yevhenivna; Король Олена Миколаївна; Korol Olena Mykolaivna
    Об’єктом дослідження є процес розвитку усного зв’язного мовлення молодших школярів із порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня. Предмет дослідження – зміст і засоби розвитку усного звʼязного мовлення учнів молодшого шкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня. Мета дослідження – зʼясувати особливості розвитку усного звʼязного мовлення дітей із порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня, розробці та апробації методики корекційно-розвиткової роботи. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі подано теоретичне обґрунтування проблеми розвитку усного зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями легкого ступеня, проаналізовано визначення основних понять, розкрито сучасні підходи щодо окресленого питання. У другому розділі описано засади та методику дослідження усного зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями легкого ступеню. У третьому розділі обґрунтовано й розкрито методику розвитку усного зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями легкого ступеню та проведено аналіз результативності формувальної частини експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (травень 2021 р., м. Суми); під час участі у VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (листопад 2021 р., м. Суми). Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 91 сторінка, з них – 74 сторінки основного тексту, 2 рисунка, 4 таблиці, 63 джерела.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук