Перегляд за Автор "Maslova Inna Ihorivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Логіко-математичний розвиток дітей молодшого дошкільного віку засобами візуалізаційної методики інтерактивного навчання(2020) Маслова Інна Ігорівна; Maslova Inna Ihorivna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaДослідження присвячене проблемі логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку засобами візуалізаційної методики інтерактивного навчання. Виявлено сучасний стан логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку. Схарактеризовано дефініції понять «логіка», «логіко-математичний розвиток дітей молодшого дошкільного віку», «логічне мислення». Виокремлено основні наукові напрями теорії та методики логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку. Встановлено зміст логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку та напрями діяльності з дітьми молодшого дошкільного віку щодо означеного розвитку. Сформульовано сутність інтерактивного навчання та з’ясовано етапи організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти відповідно до інтерактивного навчання. Розкрито сутність візуалізаційної методики інтерактивного навчання як засобу логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку. Розроблено та теоретично обґрунтовано модель логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку засобами візуалізаційної методики інтерактивного навчання, яка складається з чотирьох етапів (теоретичний, практичний, контролюючий, результативний). Експериментально перевірено ефективність впровадження означеної моделі в освітній процес закладу дошкільної освіти.