Перегляд за Автор "Maslii Oleh Mykolaiovych"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Специфічні особливості підготовки майбутніх фахівців інженерних військ до професійної діяльності в навчальних центрах(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Козяр Михайло Миколайович; Koziar Mykhailo Mykolaiovych; Маслій Олег Миколайович; Maslii Oleh Mykolaiovych; Діденко Олександр Васильович; Didenko Oleksandr VasylovychВ умовах російсько‐української війни виникає необхідність в підготовці у закладах військової совіти висококваліфікованих військових інженерах, які володіють сучасними вміннями і методами ведення інженерних робіт в умовах інтенсивних бойових дій, здатні до оперативної адаптації до нових викликів(нестандартні мінні загрози, фортифікаційне будівництво в урбанізованих умовах, новітні технологічні засоби тощо), що виникають на театрі бойових дій. Водночас, стрімкий технологічний прогрес, що нині відбувається в усьому світі, породжує розробку й впровадження нових технологій й у військово‐промисловий комплекс країн. Це трансформує вимоги до підготовки фахівців інженерного забезпечення військ. Значущою особливістю навчання курсантів визначено інформатизацію. В умовах інформатизації життя й розширення номенклатури засобів оззброєння в контексті російсько‐української війни та стрімкої їхньої модифікації пріоритетне значення в системі військової освіти має підготовка фахівців інженерного забезпечення війсь до діяльності в інформаційному просторі, формування професійної готовності до самостійної її організації. Застосування інформаційних технологій в підготовці майбутніх фахівців інженерних військ забезпечує індивідуалізацію професійної підготовки здобувачів, підвищує гуманітарну складову освітнього процесу, розширює можливості мотивування курсантів до самостійного пошуку та накопичення інформації. До переліку особливостей підготовки майбутніх фахівців інженерних військ належить в умовах сьогодення вийнятова практико‐зорієнтованість. Діяльнісна складова підготовки забезпечує майбутніх фахівців необхідними практичними навичками, що є ключовими для ефективного виконання завдань в умовах сучасних викликів та бойових операцій. Аналіз практики підготовки фахівців інженерних військ дає змогу резюмувати, що практикозорієнтоване навчання базується на використанні сукупності методів, які можна систематизувати в кілька груп: безпосередні практичні заняття курсантів на тренувальних майданчиках та полігонах; організація та проведення військових полігонних та польових кількаденних навчань, під час яких майбутні військові інженери мають змогу працювати в умовах, максимально наближених до реальних бойових дій; моделювання і симуляції бойових умов, що означає в військовій освіті створення та відпрацювання дій військових інженерів в різних сценаріях бойових операцій; стажування та практична підготовка в реальних умовах; використання кейс‐стаді.