Перегляд за Автор "Marykivska Halyna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Formation of Speech Culture in the Higher Education Institution(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Мариківська Галина; Marykivska HalynaМетою статті є визначення педагогічних умов формування мовленнєвої культури студентів у ВНЗ. Використано комплекс таких методів дослідження: порівняльно-зіставний та поняттєво-термінологічний аналіз; систематизація та узагальнення результатів дослідження. У результаті дослідження з’ясовано, що завдяки створенню певних педагогічних умов у ВНЗ має поліпшитися мовленнєва культура студентів. Матеріал статті може стати підґрунтям для подальших педагогічних досліджень, написання навчально-методичної літератури, їм можуть послуговуватися викладачі і студенти педагогічних спеціальностей. Набули подальшого розвитку ідеї про методи й форми формування мовленнєвої культури студентів.Документ Удосконалення ораторської майстерності майбутніх правозахисників на заняттях з української мови професійного спрямування в закладах вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Будянська Вікторія; Budianska Viktoriia; Мариківська Галина; Marykivska HalynaМетою статті є показ шляхів удосконалення ораторської майстерності майбутніх правозахисників у закладах вищої освіти. Було застосовано такі методи дослідження: порівняльно-зіставний, поняттєво-термінологічний аналіз, систематизація та узагальнення. Реалізація завдання розвитку красномовності майбутніх правозахисників маю передбачати розкриття студентам сутності цього поняття, що сприятиме підвищення інтересу до цієї проблеми й активізації зусиль студентів у цьому напрямі. Перспективним напрямом нашого дослідження ми вважаємо розробку вправ і завдань для студентів будь-якого профілю навчання (зокрема правозахисників), а також для викладачів закладів вищої освіти для вдосконалення їхньої красномовності.Документ Формування мовленнєвої культури майбутніх діячів мистецтв(2020) Будянська Вікторія; Budianska Viktoriia; Мариківська Галина; Marykivska HalynaДана стаття присвячена проблемі застосування лінгвістичних ігор на заняттях з української мови професійного спрямування в процесі підготовки майбутніх діячів мистецтв. Метою статті є доведення доцільності застосування лінгвістичних ігор на заняттях з української мови. Завдання дослідження: розкрити сутність термінів мовленнєвої культури; зробити аналіз методу «лінгвістична гра»; надати приклади використання лінгвістичних ігор. Було використано такі теоретичні методи дослідження: аналіз, синтез, систематизація, порівняння, узагальнення психолого-педагогічних, методичних джерел. Перспективним напрямом дослідження є розробка системи лінгвістичних ігор, які можна застосовувати в процесі підготовки спеціалістів будь-яких спеціальностей, зокрема під час підготовки майбутніх фахівців мистецтв.Документ Шляхи формування мовленнєвої культури в закладах вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Будянська Вікторія; Budianska Viktoriia; Мариківська Галина; Marykivska HalynaУ статті доводиться актуальність проблеми формування мовленнєвої культури студентів. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні педагогічних умов формування мовленнєвої культури студентів у ЗВО. У процесі роботи над статтею було використано теоретичні методи дослідження: порівняльно-зіставний та поняттєво-термінологічний аналіз; систематизації та узагальнення. Узагальнення вивченої літератури з проблеми формування мовленнєвої культури особистості, самостійна робота в цьому напряму дозволили визначити шляхи формування мовленнєвої культури майбутніх фахівців: створення культурного мовленнєвого середовища; організації системної роботи з оволодіння студентами упорядкованою сукупністю нормативних мовленнєвих засобів; забезпечення постійного вправляння студентів у красномовстві.