eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Martyn Oksana"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Особливості соціально орієнтованої моделі освіти у Швеції
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Мартин Оксана; Martyn Oksana
    У статті розглянуто особливості соціально орієнтованої моделі освіти в Швеції на початку ХХІ століття. Визначено, що сучасна шведська система освіти складається з чотирьох рівнів: дошкільні установи, в яких ведеться підготовка дітей до школи; школа, особливість якої полягає в наявності значної кількості варіантів вибору програми за трьома основними напрямками (однорічні професійно орієнтовані програми, дворічні технічні програми і трирічні академічні програми); гімназія, в якій навчання здійснюється на основі індивідуального плану, а обов'язковим є вивчення математики, шведської та англійської мови; заклади вищої освіти, для яких характерними є універсальність освітніх послуг, індивідуалізація навчальних програм кожного студента у рамках загальних навчальних планів ЗВО. Обгрунтовано, що особливостями шведської системи освіти є спрямування освітньої політики на формування автономності і самостійності діяльності закладів освіти; забезпечення потреб особистості при виборі освітніх програм і формування індивідуальної траєкторії здобуття освіти на різних рівнях. Виявлено, що становлення шведської освіти відбувалося послідовно на основі принципів системності, гнучкості, соціальної відповідальності, демократизму, культуровідповідності, людиноцентризму тощо.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук