Перегляд за Автор "Makotrenko Alona Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психологічні чинники виникнення конфліктів в системі «Вчитель ‒ вчитель»(2021) Макотренко Альона Олександрівна; Makotrenko Alona Oleksandrivna; Щербакова Ірина Миколаївна; Shcherbakova Iryna MykolaivnaТема роботи є актуальною адже значна частина вчителів в умовах Пандемії відчула ускладнення й обмеження у виконанні своїх професійних обов’язків. В таких умовах завжди спостерігаеться різке зниження стресостійкості й посилення конфліктності суб’єктів праці. В результаті глибокого теоретичного аналізу вітчизняноі та зарубіжноі літератури було з’ясовано‚ що конфлікт є сутичкою протилежно спрямованих цілей, професійних інтересів, професійних позицій та думок суб’єктів праці. Причинами професійних конфліктів можуть бути найрізноманітніші проблеми навчально-виховного процесу, матеріальні ресурси‚ життєві питання. Емпіричне дослідження конфліктів між вчителями проведено за допомогою чотирьох психодіагностичних методик: тесту «Діагностика схильності особистості до конфліктноі поведінки» (методика К. Томаса; адаптований варіант Н. Грішиної) ‒ визначено стратегії поведінки вчителів в конфліктних ситуаціях; тесту «Оцінка конфліктності особистості» (Ложкін Г.В., Пов’якель Н.І.)‚ який дозволив визначити рівень особистісноі конфліктності вчителів; методики «Причини стресу у вашій роботі» (Ю. Щербатих), яка дозволила визначити кількість стресорів на роботі, які відчувають учителі; тесту «Оцінка комунікативного контролю в спілкуванні» (адаптований варіант тесту М. Снайдера) за допомогою якого визначено рівень комунікативного контролю учителів. Структура та обсяг роботи: вступу, два розділи, висновки, список використаноі літератури (51 найменувань), 9 додатків. У тексті містяться 10 таблиць, 17 рисунків, у 9 додатках містяться 9 таблиць. Основний зміст роботи становить 56 сторінок.Повний обсяг роботи становить 68 сторінок. Результати роботи апробовано удвох конференціях та оприлюднено у двох наукових статтях.