Перегляд за Автор "Mahda V. I."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дослідницький метод навчання як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів у профільних класах(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Магда В. І.; Mahda V. I.; Бережна Г. В.; Berezhna H. V.Розглянута роль і основні завдання дослідницького методу навчання як засобу активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів. Показано, що дослідницький та творчий методи, як особливі методи вивчення хімії, найбільш доцільно використовувати в профільних класах.Документ Шкільний хімічний експеримент як один із пріоритетних методів навчання хімії у класах хіміко-біологічного профілю загальноосвітньої школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Магда В. І.; Mahda V. I.; Куленко О. А.; Kulenko O. A.У статті розкрито сутність понять: зміст, мета, завдання, функції шкільного хімічного експерименту у класах хіміко-біологічного профілю загальноосвітньої школи. Розглянуто види навчального хімічного експерименту як невід'ємної частини словесно-наочно-практичних методів навчання хімії.