Перегляд за Автор "Maftyn Larysa"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічний потенціал українських народних паремій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Мафтин Лариса; Maftyn Larysa; Предик Аліна; Predyk Alina; Шевчук Кристина; Shevchuk KrystynaСтаттю присвячено освітньо-виховним можливостям українських народних паремій. На основі аналізу наукових джерел узагальнено сутність дефініцій «паремія», «пареміографія», «пареміологія», розглянуто жанрову специфіку прислів’їв та приказок, розкрито особливості реалізації українських народних паремій в освітньому процесі сучасної початкової школи. Автори наголошують на тому, що паремії є не тільки інструментом активізації розумової діяльності учнів молодшого шкільного віку, розвитку їх комунікативних навичок та оптимізації навчального процесу, а й дієвим засобом національного виховання підростаючого покоління. Як скарбниця духовності українського народу вони поглиблюють українознавчий світогляд, прищеплюють кращі якості характеру, сприяють патріотичному, моральному, естетичному, трудовому, екологічному виховання.Документ Психолого-педагогічні умови профілактики кібербулінгу в освітньому середовищі(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Мафтин Лариса; Maftyn LarysaСтаття присвячена дослідженню проблеми кібербулінгу та його попередження. Метою наукової розвідки є обгрунтування психолого-педагогічних умов профілактики кібербулінгу в освітньому середовищі. Для досягнення мети застосовано такі методи дослідження: аналіз, синтез, узагальнення, прогнозування. Розкрито теоретичні засади проблеми кібернасильства та особливості організації роботи з його профілактики; визначено та обгрунтовано психолого-педагогічні умови профілактики віртуального цькування в освітньому середовищі. Перспективу подальших наукових розвідок вбачаємо в розробці нових підходів до здійснення профілактичної роботи щодо запобігання кібербулінгу в освітньому середовищі.Документ Формування позитивного психологічного клімату в педагогічному колективі сучасного загальноосвітнього навчального закладу в умовах освітніх змін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Мафтин Лариса; Maftyn Larysa; Предик Аліна; Predyk Alina; Романюк Світлана; Romaniuk SvitlanaСтаття присвячена дослідженню проблеми формування позитивного психологічного клімату в педагогічному колективі сучасного закладу освіти в умовах освітніх реформ. На основі аналізу основних теоретичних підходів до змісту поняття «психологічний клімат» узагальнено сутнісну характеристику поняття психологічний клімат педагогічного колективу; розглянуто структуру та чинники сприятливого психологічного клімату в педагогічному колективі сучасного закладу загальної середньої освіти; окреслено шляхи підвищення процесу формування сприятливого психологічного клімату педагогічного колективу в умовах освітніх нововведень.