Перегляд за Автор "Lytvynenko Oleksandr Viktorovych"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Про результати підготовки майбутніх інженерів-педагогів до професійно-педагогічного проектування(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Литвиненко Олександр Вікторович; Lytvynenko Oleksandr ViktorovychУ статті розглянуто результати дисертаційного дослідження, присвяченого підготовці майбутніх інженерів-педагогів до професійно-педагогічного проектування. Обґрунтовано актуальність проблеми такої підготовки, описано тезаурус дослідження, наведено короткий ретроспективний аналіз наукових робіт, присвячених професійній діяльності інженера-педагога, описано основні структурно-функціональні компоненти професійно-педагогічного проектування, структуру професійно-педагогічного проектування інженера-педагога (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, практично-діяльнісний та акмеологічний компоненти), обгрунтовано, що підготовка майбутніх інженерів-педагогів до професійно-педагогічного проектування має відбуватися за спеціально спланованою і розробленою моделлю, що реалізується у процесі вивчення дисциплін різних циклів, і має власну структуру, мету, завдання і засоби реалізації. Коротко схарактеризовано етапи педагогічного експерименту.Документ Підготовка майбутніх інженерів-педагогів до професійно-педагогічного проектування(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Литвиненко Олександр Вікторович; Lytvynenko Oleksandr ViktorovychПредставлено результати науково-теоретичного аналізу різних аспектів феномена «професійно-педагогічне проектування»; окреслено зміст професійно-педагогічного проектування; визначено особливості підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей до проектування фахової професійної діяльності з урахуванням усіх складових цілісного педагогічного процесу. Визначено, що процес формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійно-педагогічного проектування є упорядкованою сукупністю функціональних етапів (початковий, перехідний, визначальний, етап спеціалізації), спрямованих на перетворення професійно зорієнтованого освітнього середовища ЗВО на контекст формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійно-педагогічного проектування. Описано результати експериментальної перевірки моделі підготовки майбутніх інженерів-педагогів до професійно-педагогічне проектування; наведено результати діагностики чинників продуктивного професійно-педагогічного проектування у інженерів-педагогів.Документ Підготовка майбутніх інженерів-педагогів до професійно-педагогічного проектування(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Литвиненко Олександр Вікторович; Lytvynenko Oleksandr ViktorovychДисертаційну працю присвячено проблемі формування готовності студентів інженерно-педагогічних спеціальностей до педагогічного проектування: представлено результати науково-теоретичного аналізу різних аспектів феномена „професій но-педагогічне проектування”; проаналізовано основні поняття професійно-педагогічного проектування як важливі компоненти загальної компетенції педагога; окреслено зміст професійно-педагогічного проектування; визначено особливості підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей до проектування фахової професійної діяльності з урахуванням усіх складових цілісного педагогічного процесу. У дисертаційному дослідженні представлено результати експериментальної перевірки моделі підготовки майбутніх інженерів- педагогів до професійно-педагогічне проектування; наведено результати діагностики чинників продуктивного професійно-педагогічного проектування у інженерів-педагогів; надано теоретичне обгрунтування моделі ефективної підготовки майбутніх інженерів-педагогів до професійно-педагогічного проектування.