Перегляд за Автор "Lushchyk Yuliia"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Започаткування вищої аграрної освіти у Великій Британії(2015) Лущик Юлія; Lushchyk YuliiaУ статті розглядається досвід підготовки аграрних кадрів у вищих навчальних закладах Великої Британії. Мета даної статті – проаналізувати особливості становлення Королівського сільськогосподарського коледжу в Сайренсестері як засновника в галузі вищої аграрної освіти цієї країни. У результаті дослідження в роботі проаналізовано засади створення Королівського сільськогосподарського коледжу, охарактеризовано освітні потужності ВНЗ, розглянуто специфіку навчального плану, практичних занять, екзаменів, засобів заохочення. Підкреслюється роль даної освітньої інституції в розбудові вищої аграрної освіти.Документ Комунікативна компетентність викладача ЗВО як складова професійної компетентності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Лущик Юлія; Lushchyk Yuliia; Пікулицька Людмила; Pikulytska Liudmyla; Циганок Ганна; Tsyhanok HannaМета роботи – висвітлити теоретичні положення комунікативної компетентності в контексті професійної компетентності викладача ЗВО. У дослідженні використано загальнонаукові й конкретно-наукові методи. Установлено, що комунікативна компетентність визначається як інтегральна характеристика, важливими елементами якої є мотиваційно-ціннісні, когнітивні, операційні, позиційно-ціннісні. Доведено, що вона є необхідним компонентом професійної компетентності, забезпечуючи досягнення позитивного соціального ефекту вищої освіти. Практичне значення дослідження полягає в тому, що врахування представлених теоретичних положень під час укладання навчально-методичних засобів сприятиме підвищенню якості підготовки фахівців у ЗВО. Перспективним напрямом подальших досліджень є розробка моделі розвитку комунікативної компетентності викладача ЗВО.Документ Провідні компоненти професійної підготовки майбутніх аграріїв у ВНЗ Великої БританіЇ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Лущик Юлія; Lushchyk YuliiaУ статті розглянуто засади професійної підготовки майбутніх аграріїв у вищих навчальних закладах Великої Британії. Метою даної статті є визначення провідних компонентів професійної підготовки майбутніх аграріїв у Великій Британії. У результаті дослідження в роботі згідно з поставленими завданнями розкрито чинники, що впливають на формулювання навчально-методичного інструментарію професійної підготовки майбутніх аграріїв; описано особливості мети, завдань і змісту підготовки майбутніх аграріїв у ВНЗ Великої Британії; з'ясовано, що тематичне наповнення навчальних програм відбувається відповідно до групування за напрямами, пов'язаними з галузями аграрного виробництва, прикладними науками, з вивченням сільських територій, а також споживчими науками. Підкреслюються педагогічні здобутки Великої Британії в підготовці майбутніх аграріїв, а саме: інтегративність навчальних програм, постійне оновлення змісту, дотримання принципу випереджального навчання, відповідність вимогам працедавців і потребам молоді.