Перегляд за Автор "Luparenko Svitlana Yevhenivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Експериментальна робота з перевірки ефективності технологій використання вальдорфських засобів у розвитку пізнавальної активності в молодших школярів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Лупаренко Світлана Євгенівна; Luparenko Svitlana YevhenivnaУ статті здійснений аналіз впливу вальдорфських засобів на розвиток пізнавальної активності в молодших школярів. Розкрито моделі використання вальдорфських засобів; виявлено критерії та показники сформованості пізнавальної активності; визначено зміни в досліджуваних критеріях і показниках; розкрито конкретні зміни, що відбулись в експериментальних групах, а також чинники, що зумовили ці зміни.Документ Комп'ютер і дитина: приховані загрози(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Лупаренко Світлана Євгенівна; Luparenko Svitlana YevhenivnaУ статті охарактеризовані приховані загрози, що несе в собі комп'ютер (відірваність дітей від реального життя та їхня неможливість реалізувати себе; підвищення агресивності; шкода фізичному і психічному здоров'ю; стирання окремих компонентів дитячої субкультури; наявність у віртуальному світі інформації, яка може негативно вплинути на формування дитини; відсутність позитивного морально-етичного впливу, формування бездуховної особистості, виникнення залежності від комп'ютерних ігор, Інтернет-залежності). Визначено рекомендації для батьків з організаціїроботи дітей з комп'ютером.Документ Наукові підходи до дослідження питань дитинства й розвитку дитини(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Лупаренко Світлана Євгенівна; Luparenko Svitlana YevhenivnaУ статті розкрито наукові підходи до дослідження проблем дитинства й дитини, а саме: антрополого-гуманістичного (визнання дитинства унікальним періодом формування особистості, а дитини – найбільшим пріоритетом у житті), системно-цілісного (цілісне вивчення проблем дитинства й розгляд дитини як цілісної істоти), синергетичного (визначення можливостей для розвитку та самоорганізації дитини), особистісно-діяльнісного (визнання дитини суб’єктом різних видів діяльності, а діяльності – основою розвитку особистості), культурологічного (дослідження дитинства й дітей у контексті їх культурного існування), аксіологічного (визнання дитини безумовною цінністю та вивчення питання дитинства з позиції панівних у певний період цінностей).Документ Поняття «валеопедагогіка» та «педагогічна валеологія» у психолого-педагогічній літературі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Гончаренко Марія Степанівна; Honcharenko Mariia Stepanivna; Лупаренко Світлана Євгенівна; Luparenko Svitlana YevhenivnaУ статті проаналізовано різні погляди на поняття «валеопедагогіка» та «педагогічна валеологія», охарактеризовані їхні основні завдання, розкрито сутність та особливості реалізації здоров’язберігаючих технологій та здоров’язберігаючого уроку.Документ Проблема дитинства в педагогічній спадщині Ш. О. Амонашвілі(2013) Лупаренко Світлана Євгенівна; Luparenko Svitlana YevhenivnaУ статті розкриваються погляди Ш. О. Амонашвілі на проблему дитинства. Схарактеризовано ставлення видатного педагога до дитинства як до важливого періоду дорослішання. Розкрито особливості дитинства, визначені Ш. О. Амонашвілі, а саме: активне формування життєвого досвіду дитини протягом дитинства; наявність у дитини великого потенціалу росту, розвитку, унікальних можливостей і потенційних здібностей до навчання. Визначено основне завдання дорослих – допомога дитині в процесі дорослішання завдяки створенню необхідних умов і підтримці її просувань на цьому шляху.