eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Loza Victoria Viktorivna"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розвиток мовлення молодших школярів із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивного класу
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Лоза Вікторія Вікторівна; Loza Victoria Viktorivna; Боряк Оксана Володимирівна; Boriak Oksana Volodymyrivna
    Об’єктом дослідження є мовленнєва діяльність дітей із затримкою психічного розвитку. Предмет – розвиток мовлення молодших школярів із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивного класу. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити психолого-педагогічні умови розвитку мовлення молодших школярів із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивного класу. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено науково-теоретичні засади розвитку мовлення дітей із затримкою психічного розвитку: його особливості, специфіку організації інклюзивного середовища в закладах загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання, особливості корекційно-розвивальної роботи з розвитку мовлення дітей із затримкою психічного розвитку. У другому розділі розроблено та обґрунтовано експериментальну методику визначення рівнів розвитку мовлення дітей із затримкою психічного розвитку перших класів, проаналізовано результати констатувального етапу дослідження. У третьому розділі теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено психолого-педагогічні умови розвитку мовлення у молодших школярів із ЗПР в умовах інклюзивного навчання, подано особливості реалізації психолого-педагогічних умов, що сприяють розвитку мовлення дітей із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивного навчання. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародна науково-практична конференція «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 р., м. Суми); Регіональний науково-практичний семінар зі спеціальної педагогіки «Новітні технології спеціальної педагогіки: проблеми, перспективи та шляхи розвитку» (18 червня 2021 р., м. Суми). Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 104 сторінки, з них – 93 сторінки основного тексту, 8 рисунків, 5 таблиць, 74 джерела.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук