Перегляд за Автор "Loboda Halyna Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток критичного мислення школярів у процесі навчання хімії(2021) Лобода Галина Миколаївна; Loboda Halyna Mykolaivna; Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena MykhailivnaАктуальність роботи полягає в тому, що критичні навички мислення є пріоритетними в досягненні цілей освіти. У цьому випадку критичне мислення має більш складні процеси мислення, такі як осмислення інформації, перетворення та узагальнення, які допомагають робити об`єктивний вибір і під час навчання, і у житті. Сучасному суспільству необхідні конкретні методи та програми, зорієнтовані на розвиток критичного мислення. Їх необхідно впроваджувати у закладах освіти на всіх рівнях. Мета роботи полягає в дослідженні є теоретичному обґрунтуванні та розробці системи засобів та прийомів, що спрямовані на розвиток в учнів критичного мислення. За результатами дослідження: 1. Теоретико-методологічний аналіз навчально-педагогічної літератури та досвіду роботи вчителів дозволили розкрити сутність методів розвитку критичного мислення. 2. Проведений аналіз стану дослідженості проблеми використання стратегій розвитку критичного мислення під час вивчення шкільного курсу хімії, дозволив встановити, що проблеми, які виникають на уроках хімії у закладах загальної середньої освіти зумовлені, в тому числі, й невідповідністю традиційних форм, методів і способів організації освіти соціальному замовленню, вимогам суспільства до формування компетентної особи випускника закладу середньої освіти. 3. Визначено методичні умови використання методів розвитку критичного мислення на уроках хімії 4. Створено та апробовано методичну систему, що передбачає поєднання різних стратегій розвитку критичного мислення та їх реалізації.