eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Lo Chao"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Діагностика стану персоніфікованої проекції вокальної підготовки майбутніх учителів музики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Ло Чао; Lo Chao
    У статті уточнено поняття персоніфікованої проекції вокальної підготовки майбутніх учителів музики, його компонентна структура. Актуалізовано проблему діагностики зазначеного феномену. Представлено критерії, показники оцінювання, відповідні до них методи та логіка шкалування. Критеріями визначено: гностично-операційний, ціннісно-вибірковий, комунікативно-творчій. Розкрито основні процедури діагностики: анкетування, педагогічне спостереження, тестування та спеціально розроблені завдання. Подано отримані результати розподілу досліджуваних за рівнями: високий  діалогічно-усвідомлюваний; середній – досвідно-накопичувальний; низький – технологічно-орієнтований.
  • Документ
    Методика вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва засобами технології персоніфікації
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Ло Чао; Lo Chao
    У дослідженні розкрито сутність педагогічної технології персоніфікації в галузі мистецької освіти. Уточнено поняття вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті компетентнісної парадигми. Розкрито сутність персоніфікованої проекції вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, з’ясовано її компонентну структуру. Обґрунтовано методологічне забезпечення (наукові підходи, педагогічні принципи) та методику (педагогічні умови, техніки та методи) вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва засобами технології персоніфікації. Визначено критерії, показники та рівні оцінювання стану вокальної підготовленості майбутніх учителів музичного мистецтва. Експериментально перевірено ефективність методики вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва засобами технології персоніфікації.
  • Документ
    Феномен персоніфікації в інтерпретації художнього образу твору у вокальній підготовці майбутніх учителів музики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Ло Чао; Lo Chao
    У статті проведено теоретичне дослідження феномену персоніфікації щодо його висвітлення в мистецтвознавчій та музичнопедагогічній літературі. Визначено методологічний підхід, у межах якого, шляхом застосування дескриптивного методу в процесі герменевтичного аналізу твору вокального мистецтва, художній образ трактується як персоніфікація глобальної авторської ідеї, укладеної в безлічі смислів (психолого-емоційному, культурологічному, соціально-історичному, художньо-культурному та ін.). Доведено, що імплементація принципів персоніфікованого підходу в процес вокальної вузівської підготовки сприяє підвищенню рівня художньої грамотності майбутніх педагогів-музикантів.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук