eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Liu Keshuan"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Критеріальний апарат і рівневі характеристики сформованості умінь створення музично-образної драматургії майбутніми вчителями музичного мистецтва
    (2017) Лю Кешуан; Liu Keshuan
    У статті розкривається основна мета – розробка критеріїв щодо аналізу ефективності сформованості вмінь створення музично-образної драматургії творів, що виконуються студентами на фортепіано під час навчання. Розроблені критерії визначалися на основі теоретичного аналізу сутності поняття музично-образної драматургії. Результатом дослідження стали запропоновані критерії, які практично застосовуються в аналітичній навчальній роботі піаністів. Застосування зазначених критеріїв сприяє ефективному процесу створення піаністами драматургічних структур. Подальші розвідки стосуватимуться створення відповідного методичного комплексу для забезпечення поетапного формування означених умінь.
  • Документ
    Формування вмінь створення музично-образної драматургії твору в майбутніх учителів музики у процесі навчання гри на фортепіано
    (СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2017) Лю Кешуан; Liu Keshuan
    Дисертація є цілісним дослідженням у галузі теорії та методики музичного навчання щодо проблеми формування вмінь створення музично-образної драматургії твору в майбутніх учителів музики у процесі навчання гри на фортепіано. У роботі зʼясовано теоретичні основи дослідження процесу створення музично-образної драматургії твору та презентовано компонентну структуру відповідних умінь. Розроблено модель формування вмінь створення музично-образної драматургії твору в майбутніх учителів музики у процесі навчання гри на фортепіано і визначено критерії, показники та рівні сформованості досліджуваного феномена. Експериментально перевірено ефективність методики формування вмінь створення музично-образної драматургії твору в майбутніх учителів музики у процесі навчання гри на фортепіано.
  • Документ
    Формування вмінь створення музично-образотворчої драматургії твору в майбутніх учителів музики у процесі навчання гри на фортепіано
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Лю Кешуан; Liu Keshuan
    Дисертація є цілісним дослідженням у галузі теорії та методики музичного навчання щодо проблеми формування вмінь створення музично-образної драматургії твору в майбутніх учителів музики у процесі навчання гри на фортепіано. У роботі зʼясовано теоретичні основи дослідження процесу створення музично-образної драматургії твору та презентовано компонентну структуру відповідних умінь. Розроблено модель формування вмінь створення музично-образної драматургії твору в майбутніх учителів музики у процесі навчання гри на фортепіано і визначено критерії, показники та рівні сформованості досліджуваного феномена. Експериментально перевірено ефективність методики формування вмінь створення музично-образної драматургії твору в майбутніх учителів музики у процесі навчання гри на фортепіано.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук