eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Liu Fan"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Хорова музика Китаю ХХ століття на прикладі творчості Тьєн Фена
    (2020) Лю Фань; Liu Fan; Єременко Ольга Володимирівна; Yeremenko Olha Volodymyrivna
    Наукові, мистецтвознавчі та методико-практичні досягнення в площині обраної проблематики створили підґрунтя у дослідженні питання хорової музики Китаю ХХ століття. Отже, соціально-культурне значення проблеми та її недостатня теоретична розробленість зумовили обгрунтування теми кваліфікаційного дослідження «Хорова музика Китаю ХХ століття на прикладі творчості Тьєн Фена». Мета дослідження – з’ясувати особливості хорової музики Китаю ХХ століття на прикладі композиторської творчості Тьєн Фена. Завдання дослідження: висвітлити теоретичний аспект означеної проблеми в контексті хорової музики Китаю ХХ століття; охарактеризувати жанрову специфіку китайської хорової музики; розглянути особливості композиторського стилю Тьєн Фена; розглянути твори Тьєн Фена як взірці китайського хорового репертуару ХХ століття.
  • Документ
    Хорове диригування в Китаї другої половини ХХ – початку ХХІ століття: освітній та виконавський аспекти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Лю Фань; Liu Fan
    Протягом тривалого історичного розвитку музична культура Китаю набула неповторної специфіки завдяки характерному національному забарвленню. Її самобутність проявилась й у хоровому мистецтві, яке здобуло стрімкого розвою з початку ХХ століття. Це був особливий період для розвитку всіх видів музичного мистецтва в країні, що характеризувався взаємопроникненням і синтезом національно-культурних основ з класичними європейськими засадами. Результати цієї взаємодії яскраво відзначились і на розвитку хорової освіти та виконавства в країні. Звичайно хорова освіта та виконавство розглядаються дослідниками як самодостатні феномени. Поряд з тим, невід’ємною та визначальною складовою хорового мистецтва є диригування, яке часто опиняється на маргіналі музикознавчої уваги. Метою пропонованого дослідження є: висвітлити особливості розвитку та національно-культурних традицій хорового диригування в Китаї у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття та розкрити специфіку цього феномену у виконавському та освітньому аспектах. Наукова новизна проведеного дослідження полягає в тому, що в українському мистецтвознавстві вперше: • розглянуто специфіку хорового мистецтва та диригування в Китаї в контексті історичного розвитку з позицій триєдності композиторської творчості, виконавства та освіти; • теоретично обґрунтовано та скориговано періодизацію розвитку хорового мистецтва в Китаї, зокрема у зв’язку з новітніми концепціями щодо періоду «культурної еволюції», який для хорового мистецтва мав певні позитивні наслідки; • з’ясовано жанрову специфікацію китайського хорового мистецтва другої половини ХХ – початку ХХІ століття, засновану на національних підходах, що визначає спрямування виконавської діяльності хорових диригентів Китаю; • висвітлено чинники розвитку й встановлено критерії освітньої складової хорового диригування в Китаї; • розглянуто специфіку національних традицій хорового диригентського мистецтва другої половини ХХ – початку ХХІ століття на прикладі виконавської діяльності видатних хорових диригентів Китаю - Ма Гешуна, Яна Хунняня, Яня Лянкуня, Яна Лі, Вана Цзюня та жінок- диригенток Чжен Сяоін, У Ліньфень, Ван Ян, Сюй Руйці та ін.; проаналізовано та надано характеристику їх індивідуальній виконавській манері, мануальній техніці, художній інтерпретації тощо; • узагальнено досягнення китайського хорового диригентського мистецтва другої половини ХХ – початку ХХІ століть у національному та світовому вимірах.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності