Перегляд за Автор "Liu Sian"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Експериментальне дослідження методично спрямованої самореалізації майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фортепіанної підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Лю Сянь; Liu SianУ статті актуалізована проблема формування методично спрямованої самореалізації майбутніх учителів музичного мистецтва, для яких фортепіано є основним музичним інструментом. З'ясовано, що це новоутворення формується стохастично, латентно, що й порушує проблему цілеспрямованої організації освітнього процесу з фортепіанної підготовки з метою формування такого виду самореалізації. Показано хід, зміст та результати експериментальної частини дослідження (констатувального та формувального експерименту). Представлено поетапне запровадження розроблених педагогічних умов.Документ Екстраполяція методичної спадщини фортепіанної педагогіки у фортепіано-виконавську самопідготовку майбутніх учителів музичного мистецтва(ФОП Цьома С. П., 2018) Лю Сянь; Liu SianУ статті розглянуто можливість екстраполяції методичної спадщини видатних музикантів-піаністів у фортепіано-виконавську самопідготовку студентів, майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки. Цей процес представлений у якості педагогічної умови формування методико-спрямованої самореалізації майбутніх учителів музичного мистецтва – піаністів. Уточнено смисл ключових понять, обґрунтовано принципи й методи реалізації означеної педагогічної умови.Документ Методично спрямована самореалізація майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Лю Сянь; Liu SianУ статті актуалізовано проблему методичної підготовки майбутнього вчителя музики, зокрема методики викладання гри на фортепіано як складової професійно-педагогічної самореалізації. Обґрунтовано мотиваційний аспект самореалізації через систему потреб особистості. Уточнено сутність психолого-педагогічної самореалізації та пропоноване визначення поняття методично спрямована самореалізація навчання гри на фортепіано для майбутніх учителів музики.