Перегляд за Автор "Liu Keshuan"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Критеріальний апарат і рівневі характеристики сформованості умінь створення музично-образної драматургії майбутніми вчителями музичного мистецтва(2017) Лю Кешуан; Liu KeshuanУ статті розкривається основна мета – розробка критеріїв щодо аналізу ефективності сформованості вмінь створення музично-образної драматургії творів, що виконуються студентами на фортепіано під час навчання. Розроблені критерії визначалися на основі теоретичного аналізу сутності поняття музично-образної драматургії. Результатом дослідження стали запропоновані критерії, які практично застосовуються в аналітичній навчальній роботі піаністів. Застосування зазначених критеріїв сприяє ефективному процесу створення піаністами драматургічних структур. Подальші розвідки стосуватимуться створення відповідного методичного комплексу для забезпечення поетапного формування означених умінь.Документ Формування вмінь створення музично-образної драматургії твору в майбутніх учителів музики у процесі навчання гри на фортепіано(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2017) Лю Кешуан; Liu KeshuanДисертація є цілісним дослідженням у галузі теорії та методики музичного навчання щодо проблеми формування вмінь створення музично-образної драматургії твору в майбутніх учителів музики у процесі навчання гри на фортепіано. У роботі зʼясовано теоретичні основи дослідження процесу створення музично-образної драматургії твору та презентовано компонентну структуру відповідних умінь. Розроблено модель формування вмінь створення музично-образної драматургії твору в майбутніх учителів музики у процесі навчання гри на фортепіано і визначено критерії, показники та рівні сформованості досліджуваного феномена. Експериментально перевірено ефективність методики формування вмінь створення музично-образної драматургії твору в майбутніх учителів музики у процесі навчання гри на фортепіано.Документ Формування вмінь створення музично-образотворчої драматургії твору в майбутніх учителів музики у процесі навчання гри на фортепіано(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Лю Кешуан; Liu KeshuanДисертація є цілісним дослідженням у галузі теорії та методики музичного навчання щодо проблеми формування вмінь створення музично-образної драматургії твору в майбутніх учителів музики у процесі навчання гри на фортепіано. У роботі зʼясовано теоретичні основи дослідження процесу створення музично-образної драматургії твору та презентовано компонентну структуру відповідних умінь. Розроблено модель формування вмінь створення музично-образної драматургії твору в майбутніх учителів музики у процесі навчання гри на фортепіано і визначено критерії, показники та рівні сформованості досліджуваного феномена. Експериментально перевірено ефективність методики формування вмінь створення музично-образної драматургії твору в майбутніх учителів музики у процесі навчання гри на фортепіано.