Перегляд за Автор "Litvinova Tetiana"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Діагностико-результативний складник моделі формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності у професійній підготовці(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Літвінова Тетяна; Litvinova TetianaУ статті визначено основні компоненти формування соціального здоров’я майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності в професійній освіті: аксіологічний, гносеологічний, діяльнісно-вольовий. Представлено модель формування соціальної здоров’язбережувальної компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності у професійній підготовці у вигляді логічної структурно-організаційної схеми з основними взаємопов’язаними складниками: цільовий, методологічний, змістовно-процесуальний, діагностико-результативний. Діагностико-результативний складник моделі представлено критеріями (мотиваційно-рекреаційний, рефлексивно-корегувальний, соціокультурний), відображено в показниках (мотиваційно-рекреаційний, рефлексивно-корегувальний, соціокультурний), оцінювання яких виділено трьома рівнями (достатній, середній, конативний). Комплексне застосування визначених критеріїв і показників сприяло діагностуванню позитивної динаміки формування соціальної здоров’язбережувальної компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності, яка є результатом реалізації педагогічного експерименту. Експериментальна робота запрограмована на здійснення у три етапи: діагностико-констатувальний, формувально-моніторинговий та абл.ьня вальний. У процесі експериментального дослідження встановлено позитивну динаміку, обумовлену забезпеченням розробленого науково-методичного та інформаційного супроводу формування соціальної здоров’язбережувальної компетентності в умовах дуальної форми навчання.Документ Педагогічні умови формування соціального здоров’я майбутніх менеджерів у процесі професійної підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Літвінова Тетяна; Litvinova TetianaУ статті розкрито теоретичні аспекти формування соціального здоров’я майбутніх менеджерів у процесі їх професійної підготовки. Визначено педагогічні умови формування соціального здоров’я здобувачів вищої освіти, серед яких: організація процесу навчання здобувачів вищої освіти основам знань про соціальну відповідальність, про сутність прав і обов’язків, норми і правила поведінки людини в суспільстві, цінності, про мораль і моральність, про допустимі і неприпустимі наслідки прийняття управлінських рішень, про соціальні наслідки економічного розвитку; забезпечення інтеграції навчальної та суспільно значущої діяльності здобувачів вищої освіти; створення професійно-педагогічного середовища формування соціального здоров’я майбутніх менеджерів через включення здобувачів вищої освіти в соціальне проектування і реалізацію програм освітньої діяльності закладу вищої освіти.