Перегляд за Автор "Lisovska Nina Yuriivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Втілення музично-хореографічного образу в сюжетному танці(ФОП Цьома С. П., 2018) Лісовська Ніна Юріївна; Трощенко Володимир Миколайович; Lisovska Nina Yuriivna; Troshchenko Volodymyr MykolaiovychУ статті виявлено особливості втілення музично-хореографічного образу в сюжетному танці та конкретизовано їх на прикладі студентських постановочних робіт. Показано, що корисний досвід студенти-хореографи набувають під час роботи над власними хореографічними творами на заняттях з дисципліни «Балетмейстерська підготовка». Наголошено, що втілення різноманітних образів у різних видах танцю, сміливі пластичні рішення і виразність виконання дозволяють представляти оригінальні хореографічні номери на різних культурних заходах і конкурсах. Доведено значущість Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Хореографія», яка 3 роки поспіль проводиться в Південноукраїнському національному педагогічному університеті імені К. Д. Ушинського.Документ Методологічні основи формування здатності майбутніх учителів хореографії до художньо-інтерпретаційної творчості у фаховій діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Волкова Юлія; Volkova Yuliia; Лісовська Ніна Юріївна; Lisovska Nina Yuriivna; Трощенко Володимир Миколайович; Troshchenko Volodymyr MykolaiovychМета статті полягала у визначенні ефективних методологічних основ формування здатності майбутніх учителів хореографії до художньо-інтерпретаційної творчості в процесі педагогічної й постановчої діяльності. Методом теоретичного аналізу науково-педагогічної літератури було визначено, що такими підходами є герменевтичний, рефлексивний і антропологічний. Педагогічними принципами, прихильність яким забезпечує ефективність процесу застосування даних підходів, є принципи творчого ставлення до процесу аналізу твору мистецтва, підкріплення емпатійного ставлення студентів до виразності художньої мови мистецького твору, урахування індивідуальних здібностей студентів-хореографів.Документ Музична компетентність майбутніх учителів хореографії як мистецько-педагогічна проблема(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Мікулінська Ольга Сергіївна; Mikulinska Olha Serhiivna; Лісовська Ніна Юріївна; Lisovska Nina Yuriivna; Трощенко Володимир Миколайович; Troshchenko Volodymyr MykolaiovychУ статті досліджено музичну компетентність майбутніх учителів хореографії. Аналіз наукової літератури в галузі педагогіки мистецтва дозволив з’ясувати, що означена компетентність ю інтегрованим утворенням, яке складається з обізнаності щодо взаємозв’язків художніх елементів музичного й хореографічного мистецтва, умінь визначення та класифікації цих елементів, навичок автентичного втілення емоційного змісту музичного твору під час постановочної, педагогічної та виконавської діяльності. З’ясовано, що формування музичної компетентності майбутніх учителів хореографії є важливим чинником професійного становлення згаданих фахівців. Уточено, що подальші розвідки окресленої проблеми доцільно зосередити в напрямі визначення структури музичної компетентності майбутніх учителів хореографії.Документ Педагогічна доцільність ознайомлення студентів-хореографів із образно-символічною системою уявлень українського народу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Батюк Н. О.; Batiuk N. O.; Лісовська Ніна Юріївна; Lisovska Nina YuriivnaУ статті обґрунтовується педагогічна доцільність впровадження у зміст професійної підготовки студентів-хореографів інтегративного курсу, який розкриває особливості образно-символічної системи уявлень українського народу. Здійснено огляд навчальних курсів, спрямованих на розкриття духовно-світоглядної, культурно-мистецької, звичаєвої та традиційної спадщини українців. Акцентується увага на ознайомленні студентів-хореографів із образно-символічними уявленнями українського народу як важливого чинника у процесі створення народно-сценічної танцювальної композиції.