Перегляд за Автор "Lin Yan"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування готовності майбутнього вчителя музики до художньо-інтерпретаційної діяльності в процесі вокального навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Лінь Янь; Lin YanДисертація є комплексним дослідженням проблеми формування готовності майбутнього вчителя музики до художньо-інтерпретаційної діяльності в процесі вокального навчання. Виявлено сучасний стан розробки проблеми формування готовності майбутнього вчителя музики до художньо-інтерпретаційної діяльності в процесі вокального навчання в педагогічних закладах вищої освіти України. Визначено структурні компоненти готовності майбутнього вчителя музики до художньо-інтерпретаційної діяльності. Розроблено структурно-функціональну модель та методику формування готовності майбутнього вчителя музики до художньо-інтерпретаційної діяльності в процесі вокального навчання в педагогічних закладах вищої освіти України. Схарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості означеної якості в майбутнього вчителя музики. Експериментально перевірено ефективність методики формування в майбутнього вчителя музики готовності до художньо-інтерпретаційної діяльності в процесі вокального навчання на основі створеної структурно-функціональної моделі.