Перегляд за Автор "Liakh Viktor Vasylovych"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання козацьких вигуків як чинників зміцнення здоров'я у процесі творчої самореалізації особистості(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Лях Віктор Васильович; Liakh Viktor Vasylovych; Лях Михайло Вікторович; Liakh Mykhailo ViktorovychУ статті розкрито витоки й сутність вигуків у процесі поліпшення здоров'я під час творчої самореалізаці козацької молоді. Висвітлюється їх значимість і використання у навчально-виховному та оздоровчому процесі просто неба, повсякденному й урочистому вживанні сучасного козака. Подається структура самореалізації у поліпшенні особистого здоров'я.Документ Дискусія як метод вивчення історичного матеріалу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Лях Віктор Васильович; Liakh Viktor VasylovychУ статті висвітлюються питання практичного використання творчо-діалогічного методу під час вивчення й осмислення історичного матеріалу, зокрема при обговоренні проблеми неоднозначного висвітлення у ЗМІ та наукових джерелах останніх років життя Петра Калнишевського. На конкретному матеріалі розкриваються технологічні основи ведення дружньої дискусіїДокумент Навчання молодших школярів запитальної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Крівшенко Ліна Миколаївна; Krivshenko Lina Mykolaivna; Лях Віктор Васильович; Liakh Viktor VasylovychУ статті розкриваються етапи та способи навчання молодших школярів запитальної діяльності. Приводяться приклади опорних таблиць із запитальними словами та індивідуальною картою з планом-алгоритмом для складання розповіді з елементами опису. Охарактеризовано основні здобутки з пошуку оптимальних шляхів і методів опанування запитальною діяльністю у процесі реалізації дидактичної технології навчання молодших школярів діалогової взаємодії.Документ Творче використання гучномовок у вихованні молодших школярів на базі козацького таборування(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Лях Віктор Васильович; Liakh Viktor Vasylovych; Крівшенко Ліна Миколаївна; Krivshenko Lina MykolaivnaУ статті розглядається проблема організації козацького таборування молодших школярів і застосування такого інноваційного методу впливу на свідомість дитини, як гучномовка. Визначається поняття «гучномовка», розкривається її сутність, значення та місце у вихованні учнів на базі дитячих козацьких наметових таборів. Відображаються результати позитивного впливу гучномовок на свідомість і поведінку молодших школярів, наводяться конкретні якісні зміни, що відбулися в учнів впродовж козацького таборування.