Перегляд за Автор "Li Yue"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Критерії оцінювання сформованості художньо-смислових уявлень майбутніх учителів музики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Лі Юе; Li YueУ статті розглянуто проблематику функціонування уявлень у музично- виконавському процесі з метою наукового обґрунтування критеріїв та показників оцінювання компонентів структури художньо-смислових уявлень майбутніх учителів музики у процесі навчання гри на фортепіано. Уточнено механізми дії зазначених компонентів, на основі чого обґрунтовано когнітивно-текстологічний, досвідно-асоціативний та виконавсько-інтерпретаційний критерії їх оцінювання.Документ Методика формування художньо-смислових уявлень майбутніх учителів музичного мистецтва(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Лі Юе; Li YueУ дослідженні розкрито сутність педагогічної технології персоніфікації в галузі мистецької освіти. Уточнено поняття вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті компетентнісної парадигми. Розкрито сутність персоніфікованої проекції вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, з’ясовано її компонентну структуру. Обґрунтовано методологічне забезпечення (наукові підходи, педагогічні принципи) та методику (педагогічні умови, техніки та методи) вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва засобами технології персоніфікації. Визначено критерії, показники та рівні оцінювання стану вокальної підготовленості майбутніх учителів музичного мистецтва. Експериментально перевірено ефективність методики вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва засобами технології персоніфікації.Документ Методика формування художньо-смислових уявлень майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіано(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Лі Юе; Li YueДисертація є комплексним дослідженням у галузі теорії та методики музичного мистецтва щодо проблеми формування художньо-смислових уявлень майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіано. У роботі розкрито сутність феномену уявлень та поняття «смислові уявлення» в науковій літературі. Обґрунтовано зміст та побудовано структуру художньо-смислових уявлень майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіано. Розроблено методику формування художньо-смислових уявлень майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіано. Визначено критерії та показники оцінювання художньо-смислових уявлень майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіано, схарактеризовано їх рівні. Експериментально перевірено ефективність пропонованої методики формування художньо-смислових уявлень майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіано.Документ Феномен уявлень у структурі художньо-виконавської інтерпретації творів: музично-педагогічний аспект(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Лі Юе; Li YueУ статті актуалізовано питання художньо-виконавської інтерпретації творів у процесі навчання майбутніх учителів музики. Визначено художньо-виконавську інтерпретацію як інтегрований вид інтерпретаційної діяльності вчителя музики. Важливим атрибутом у структурі такої діяльності є художньо-смислові уявлення. Зроблено аналіз мистецтвознавчий, музично-педагогічних праць стосовно уявлень у виконавському й інтерпретаційному процесах. Художньо-смислові уявлення складаються в систему, яка визначається науковцями як «симультанний прообраз музики», «образ твору у свідомості», «ідеальне уявлення». У творчій діяльності вчителя музики художньо-смислові уявлення представлені поліаспектним, поліпроцесуальним феноменом, що в художньо-виконавській інтерпретації активізують механізми творчої поліактивності майбутнього вчителя музики в його прагненні осмислити, розкрити та творчо продукувати художній смисл твору.Документ Формування художньо-смислових уявлень майбутніх учителів музичного мистецтва: експериментальна перевірка методики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Лі Юе; Li YueУ статті висвітлено перебіг і результати експериментальної перевірки ефективності методики формування художньо-смислових уявлень майбутніх учителів музичного мистецтва. Розкрито логіку розгортання методики відповідно до етапів формування означених уявлень. Обґрунтовано методи та прийоми, які застосовувалися на тлі впровадження певних педагогічних умов, з урахуванням динаміки фазових змін у художньо-смислових уявленнях у процесі роботи над твором музичного мистецтва.