eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Levchenko Liudmyla Stepanivna"

Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Комунікативна компетентність особистості в аспекті сучасної інноваційної освіти
    (2015) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla Stepanivna
    У статті представлено розгляд поняття комунікативна компетентність. Здійснено аналіз наукових підходів щодо умов оптимізації розвитку комунікативної компетентності особистості, висвітлюються актуальні питання ефективного впровадження новітніх інформаційних технологій, системних комплексів та комп’ютерних програм в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом. Досліджується проблема використання інформаційно-комунікативних технологій у професійній діяльності керівника школи для пошуку, обробки, обміну, передачі, використання та зберігання інформації.
  • Документ
    Педагогічна діагностика професійно-творчих умінь студентів як показника готовності спеціаліста до професійної діяльності
    (2015) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla Stepanivna; Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha Borysivna
    У статті представлено результати дослідження сутності педагогічної діагностики професійно-творчих умінь студентів, розглянуто комплекс діагностичних процедур для об’єктивної оцінки професійно-творчих умінь студентів розв’язувати нестандартні задачі професійної діяльності на пошуково-виконавчому, евристичному та творчому рівнях. Матеріал сформовано як за результатами аналізу й узагальнення психолого-педагогічної літератури, так і за результатами власного експериментального дослідження авторів.
  • Документ
    Педагогічні умови творчої самореалізації старшокласників у навчальній проектній діяльності
    (2015) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla Stepanivna; Іонова Ірина Миколаївна; Ionova Iryna Mykolaivna
    У статті здійснено аналіз суттєвого змісту понять «умови» й «педагогічні умови», запропоновано власне визначення педагогічних умов творчої самореалізації старшокласників, обґрунтовано педагогічні умови творчої самореалізації старшо-класників у навчальній проектній діяльності, а саме: проведення методичної роботи з учителями щодо питань організації навчальної проектної діяльності зі старшо-класниками; спрямування мотиваційно-ціннісної сфери старшокласників на розвиток власного творчого потенціалу в процесі навчальної проектної діяльності; оволодіння старшокласниками сукупністю знань і вмінь навчальної проектної діяльності.
  • Документ
    Професійна підготовка майбутнього вихователя дошкільного закладу
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla Stepanivna
    Пошук нових підходів до організації навчального процесу й обґрунтування умов фахового навчання, а саме переосмислення змісту, критеріїв оцінювання ефективності освітньої діяльності, орієнтації педагога на визнання пріоритету виховання у формуванні особистості дитини дошкільного віку. На основі аналізу соціологічної, психологічної, педагогічної літератури встановлено, що в українському суспільстві на державному рівні сформована об’єктивна готовність до сприйняття принципово нового розуміння статусу, ролі й покликання дошкільної освіти. Засвідчено, що результати фахової підготовки вихователів розглядаються в сучасній освіті у категоріях компетенцій і компетентності.
  • Документ
    Розвиток професійно-творчої самореалізації особистості педагога та студента
    (2015) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla Stepanivna
    У статті розкрито сутність процесів самореалізації особистості педагога та студента, досліджено й теоретично обґрунтовано педагогічні умови для творчої самореалізації педагогів і студентів. Необхідною складовою та провідним механізмом самої технології самореалізації науково-творчого потенціалу студента та педагога є їх компетентна творча взаємодія на різних рівнях – гуманістичної комунікації, постановки та розв’язання проблемних задач, тривалого та глибокого занурення у творчий процес, рефлексивну діяльність. Поряд із цілеспрямованими впливами на особистість майбутнього педагога в процесі професійного виховання істотним є його самовиховний, суб’єктивний контекст свідомого самовдосконалення себе як майбутнього професіонала, що охоплює як адаптацію власних індивідуально-неповторних особливостей і можливостей до вимог педагогічної професії, так і формування готовності майбутнього вчителя до постійного підвищення своєї професійної кваліфікації та безперервного розвитку соціально-моральних та інших властивостей особистості.
  • Документ
    Розвиток системи інклюзивної освіти в Україні
    (2015) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla Stepanivna
    У статті теоретично узагальнено розвиток системи інклюзивної освіти в Україні. У дитиноцентристській системі освіти домінує орієнтація на інтереси дитини, задоволення її потреб. Виокремлено умови й забезпечення можливості вибору навчального закладу та навчальної програми відповідно до особливостей дитини, здійснення стимулювання дітей у різних сферах діяльності, забезпечення їх соціального педагогічного захисту. Зі збільшенням кількості дітей з особливими потребами в Україні, виникає проблема, яку треба вирішувати. Намічено два шляхи вирішення проблеми навчання дітей із порушеннями розвитку: один припускає створення окремих груп, інший передбачає навчання за індивідуальним планом загальної маси однолітків. Але є право на рівний доступ до якісної освіти та навчання за місцем проживання в умовах загальноосвітнього закладу – це право всіх дітей. У сформованій ситуації реальна практика навчання дітей із вадами визначає активність рішення теоретичних і практичних проблем, які стосуються не тільки організації навчального процесу, але й вимагають іншої кваліфікаційної підготовки педагогів.
  • Документ
    Самореалізація та розвиток студентів під час навчання в магістратурі
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla Stepanivna
    У статті розглядаються концептуальні положення процесу та результату самореалізацїі магістранта як основних складових формування всебічно розвинутої особистості студента-магістранта, теоретико-методологічні передумови та основні етапи дослідження проблеми самореалізацїі особистості. Самореалізація розглядається як одна зі складових формування всебічно розвинутої особистості студента-магістраната.
  • Документ
    Соціальні аспекти теорії і практики планування сім’ї
    (2013) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla Stepanivna; Мурашковська В. В.; Murashkovska V. V.
    Автори статті аналізують соціальний, історичний і демографічний аспект проблеми планування сім’ї. Планування сім’ї представлено як напрям державної політики та внутрішньосімейний процес. Робиться висновок, що закритість приватного життя сім’ї для державного втручання повинна поєднуватися з розвиненою відповідальністю сім’ї за свої рішення і плани. Соціальна робота в сфері планування сім’ї повинна привести до відповідального ставлення батьків до виховання та утримання дитини, спільного обговорення та обопільної згоди в питаннях вибору часу народження дитини і засоби контролю дітородної функції.
  • Документ
    Теоретичні засади формування професійної підготовки майбутніх менеджерів міжнародного туризму у вищій школі
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla Stepanivna; Чикалова Марина Миколаївна; Chykalova Maryna Mykolaivna
    У статті розглядаються зміст, форми та методи підготовки менеджерів міжнародного туризму у вищих навчальних закладах. Схарактеризовано понятійно- термінологічний апарат. Розкрито та схарактеризовано основні етапи становлення і розвитку туристської освіти. Проаналізовано основні організаційно- педагогічні умови підготовки спеціалістів для сфери туризму.
  • Документ
    Управління освітою на засадах освітнього менеджменту та маркетингу
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla Stepanivna
    У статті подано загальне уявлення про теоретичні основи управління освітою в період ринкових відносин на засадах освітнього менеджменту та маркетингу. Розкрито основні елементи процесу освітнього менеджменту та маркетингу.
  • Документ
    Формування професійно-педагогічного інтересу в майбутнього вчителя – актуальна проблема вищої школи
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla Stepanivna
    У статті розкрито основну функцію педагогічної освіти – формування професійно-педагогічного інтересу у майбутнього вчителя як актуальна проблема вищої педагогічної школи. Потребує розв'язання проблема діяльності вищої школи з таких питань, як рівень підготовки у ВНЗ, професійний рівень викладачів та студентів, наукових керівників.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук