Перегляд за Автор "Levchenko Liudmyla Stepanivna"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комунікативна компетентність особистості в аспекті сучасної інноваційної освіти(2015) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla StepanivnaУ статті представлено розгляд поняття комунікативна компетентність. Здійснено аналіз наукових підходів щодо умов оптимізації розвитку комунікативної компетентності особистості, висвітлюються актуальні питання ефективного впровадження новітніх інформаційних технологій, системних комплексів та комп’ютерних програм в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом. Досліджується проблема використання інформаційно-комунікативних технологій у професійній діяльності керівника школи для пошуку, обробки, обміну, передачі, використання та зберігання інформації.Документ Педагогічна діагностика професійно-творчих умінь студентів як показника готовності спеціаліста до професійної діяльності(2015) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla Stepanivna; Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha BorysivnaУ статті представлено результати дослідження сутності педагогічної діагностики професійно-творчих умінь студентів, розглянуто комплекс діагностичних процедур для об’єктивної оцінки професійно-творчих умінь студентів розв’язувати нестандартні задачі професійної діяльності на пошуково-виконавчому, евристичному та творчому рівнях. Матеріал сформовано як за результатами аналізу й узагальнення психолого-педагогічної літератури, так і за результатами власного експериментального дослідження авторів.Документ Педагогічні умови творчої самореалізації старшокласників у навчальній проектній діяльності(2015) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla Stepanivna; Іонова Ірина Миколаївна; Ionova Iryna MykolaivnaУ статті здійснено аналіз суттєвого змісту понять «умови» й «педагогічні умови», запропоновано власне визначення педагогічних умов творчої самореалізації старшокласників, обґрунтовано педагогічні умови творчої самореалізації старшо-класників у навчальній проектній діяльності, а саме: проведення методичної роботи з учителями щодо питань організації навчальної проектної діяльності зі старшо-класниками; спрямування мотиваційно-ціннісної сфери старшокласників на розвиток власного творчого потенціалу в процесі навчальної проектної діяльності; оволодіння старшокласниками сукупністю знань і вмінь навчальної проектної діяльності.Документ Професійна підготовка майбутнього вихователя дошкільного закладу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla StepanivnaПошук нових підходів до організації навчального процесу й обґрунтування умов фахового навчання, а саме переосмислення змісту, критеріїв оцінювання ефективності освітньої діяльності, орієнтації педагога на визнання пріоритету виховання у формуванні особистості дитини дошкільного віку. На основі аналізу соціологічної, психологічної, педагогічної літератури встановлено, що в українському суспільстві на державному рівні сформована об’єктивна готовність до сприйняття принципово нового розуміння статусу, ролі й покликання дошкільної освіти. Засвідчено, що результати фахової підготовки вихователів розглядаються в сучасній освіті у категоріях компетенцій і компетентності.Документ Розвиток професійно-творчої самореалізації особистості педагога та студента(2015) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla StepanivnaУ статті розкрито сутність процесів самореалізації особистості педагога та студента, досліджено й теоретично обґрунтовано педагогічні умови для творчої самореалізації педагогів і студентів. Необхідною складовою та провідним механізмом самої технології самореалізації науково-творчого потенціалу студента та педагога є їх компетентна творча взаємодія на різних рівнях – гуманістичної комунікації, постановки та розв’язання проблемних задач, тривалого та глибокого занурення у творчий процес, рефлексивну діяльність. Поряд із цілеспрямованими впливами на особистість майбутнього педагога в процесі професійного виховання істотним є його самовиховний, суб’єктивний контекст свідомого самовдосконалення себе як майбутнього професіонала, що охоплює як адаптацію власних індивідуально-неповторних особливостей і можливостей до вимог педагогічної професії, так і формування готовності майбутнього вчителя до постійного підвищення своєї професійної кваліфікації та безперервного розвитку соціально-моральних та інших властивостей особистості.Документ Розвиток системи інклюзивної освіти в Україні(2015) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla StepanivnaУ статті теоретично узагальнено розвиток системи інклюзивної освіти в Україні. У дитиноцентристській системі освіти домінує орієнтація на інтереси дитини, задоволення її потреб. Виокремлено умови й забезпечення можливості вибору навчального закладу та навчальної програми відповідно до особливостей дитини, здійснення стимулювання дітей у різних сферах діяльності, забезпечення їх соціального педагогічного захисту. Зі збільшенням кількості дітей з особливими потребами в Україні, виникає проблема, яку треба вирішувати. Намічено два шляхи вирішення проблеми навчання дітей із порушеннями розвитку: один припускає створення окремих груп, інший передбачає навчання за індивідуальним планом загальної маси однолітків. Але є право на рівний доступ до якісної освіти та навчання за місцем проживання в умовах загальноосвітнього закладу – це право всіх дітей. У сформованій ситуації реальна практика навчання дітей із вадами визначає активність рішення теоретичних і практичних проблем, які стосуються не тільки організації навчального процесу, але й вимагають іншої кваліфікаційної підготовки педагогів.Документ Самореалізація та розвиток студентів під час навчання в магістратурі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla StepanivnaУ статті розглядаються концептуальні положення процесу та результату самореалізацїі магістранта як основних складових формування всебічно розвинутої особистості студента-магістранта, теоретико-методологічні передумови та основні етапи дослідження проблеми самореалізацїі особистості. Самореалізація розглядається як одна зі складових формування всебічно розвинутої особистості студента-магістраната.Документ Соціальні аспекти теорії і практики планування сім’ї(2013) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla Stepanivna; Мурашковська В. В.; Murashkovska V. V.Автори статті аналізують соціальний, історичний і демографічний аспект проблеми планування сім’ї. Планування сім’ї представлено як напрям державної політики та внутрішньосімейний процес. Робиться висновок, що закритість приватного життя сім’ї для державного втручання повинна поєднуватися з розвиненою відповідальністю сім’ї за свої рішення і плани. Соціальна робота в сфері планування сім’ї повинна привести до відповідального ставлення батьків до виховання та утримання дитини, спільного обговорення та обопільної згоди в питаннях вибору часу народження дитини і засоби контролю дітородної функції.Документ Теоретичні засади формування професійної підготовки майбутніх менеджерів міжнародного туризму у вищій школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla Stepanivna; Чикалова Марина Миколаївна; Chykalova Maryna MykolaivnaУ статті розглядаються зміст, форми та методи підготовки менеджерів міжнародного туризму у вищих навчальних закладах. Схарактеризовано понятійно- термінологічний апарат. Розкрито та схарактеризовано основні етапи становлення і розвитку туристської освіти. Проаналізовано основні організаційно- педагогічні умови підготовки спеціалістів для сфери туризму.Документ Управління освітою на засадах освітнього менеджменту та маркетингу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla StepanivnaУ статті подано загальне уявлення про теоретичні основи управління освітою в період ринкових відносин на засадах освітнього менеджменту та маркетингу. Розкрито основні елементи процесу освітнього менеджменту та маркетингу.Документ Формування професійно-педагогічного інтересу в майбутнього вчителя – актуальна проблема вищої школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Левченко Людмила Степанівна; Levchenko Liudmyla StepanivnaУ статті розкрито основну функцію педагогічної освіти – формування професійно-педагогічного інтересу у майбутнього вчителя як актуальна проблема вищої педагогічної школи. Потребує розв'язання проблема діяльності вищої школи з таких питань, як рівень підготовки у ВНЗ, професійний рівень викладачів та студентів, наукових керівників.