Перегляд за Автор "Leshchenko Petro"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Зарубіжний досвід використання комп’ютерних відеоігор у навчанні старшокласників(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Лещенко Петро; Leshchenko PetroУ статті проаналізовано досвід щодо використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів США. Відеоігри стимулюють пізнавальний процес і мають всі компоненти, що забезпечують ефективне навчання (мотивація, чіткі цілі та правила, інтерпретовані результати й постійний зворотний зв’язок). Наголошується, що, на думку зарубіжних науковців, інформація про шкідливі ефекти комп’ютерних ігор переважно міфічна, а позитивні ефекти реальні. До перешкод, які стоять на шляху широкого використання відеоігор в освітніх практиках, належать труднощі при створенні ефективних навчальних ігор. У статті на прикладі діяльності школи «Квест ту Лерн» (Quest to Learn -Q2L) для учнів 6–12 класів наведено одне з можливих розв’язань питання щодо впровадження ігор до курикулуму загальноосвітніх навчальних закладів.Документ Комп'ютерні ігри у процесі вивчення історії: американський досвід навчання учнів середньої школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Лещенко Петро; Leshchenko PetroСтаттю присвячено актуальній для української педагогічної реальності проблемі - вивченню американського досвіду використання комп'ютерних ігор для розвитку в учнів середніх шкіл історичного мислення. У статті з'ясовано сутність категорії історична цифрова грамотність. Обґрунтовано, що використання історичних симуляційних ігор є важливим засобом розвитку когнітивних, колаборативних, комунікативних та креативних умінь учнів. Висвітлено особливості й визначено умови ефективного використання комп'ютерних ігор на уроках історії у старших класах шкіл США.