Перегляд за Автор "Lenchuk I. H."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Геометрична піготовка вчительських кадрів в університетах України: акценти на конструктивізм(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Ленчук І. Г.; Lenchuk I. H.У статті розглянуто проблему покращення якості підготовки студентів (учнів) із дисципліни «Геометрія», вироблення вмінь та навичок активної навчально-пізнавальної діяльності, які входять до системи інтелектуальних розумових і практичних дій. Посилаючись на класиків педагогіки і психології, на власний педагогічний досвід доведено, що конструктивізм геометричних пропозицій, їх якісна геометризація та унаочнення бінарними рисунковими моделями є природним, найбільш ефективним рушієм продуктивного розумового розвитку, становлення навчально-пізнавального інтересу до найпершої з наук, формування професійних компетентностей майбутніх учителів математики в університетах держави Україна. З позицій опанування загальних прийомів мислення і діяльності, суто геометричних методіврозв’язуванняпрактичних (прикладних) задач, виробленнявмінь шукатиі знаходити результат у нестандартній ситуації, на основі конструктивного-генетичного методу охарактеризовано основні функції задач: навчальну, виховну, розвивальну і контролюючу.Документ Особливості створення комп’ютерних 3D моделей для навчального контенту хмарних IMS із стереометрії(2017) Ленчук І. Г.; Lenchuk I. H.; Мосіюк Олександр Олександрович; Mosiiuk Oleksandr OleksandrovychВ статті розкривається питання залучення тривимірних комп’ютерних моделей у навчальний процес підготовки майбутніх учителів математики. Проаналізовано можливості спеціалізованих програм для створення відповідного контенту. Наголошено на важливості залучення онлайн сервісів для доступу до 3D моделей і спрощеного використання таких у розробці навчальних електронних курсів. Указано, що одними із можливих інструментів їх генерації та представлення є програмний пакет Blender 3D і сервіс Sketchfab.com; наведено аргументи на їх користь. Запропоновано і описано вимоги до оформлення цифрових тривимірних стереометричних зображень фігур, що дозволить вибирати інструментарій та систематизувати процес їх створення і розміщення в мережі. Наведено приклади тривимірних навчальних комп’ютерних моделей до теми «Властивості паралельного проекціювання», створених за допомогою Blender 3D і розміщених на сайті Sketchfab.com. У висновку наголошується на важливості подальших наукових пошуків із зазначеної тематики та вказуються перспективні напрями досліджень.Документ Перетворення фігур у просторі як засіб розвитку образного мислення учнів(2015) Ленчук І. Г.; Lenchuk I. H.Прикладом розв’язаної задачі розкрито роль і місце рухів у візуальному, образному моделюванні стереометрії.Документ ППЗ навчання і конструктивна планіметрія(ФОП Цьома С. П., 2017) Ленчук І. Г.; Lenchuk I. H.; Франовський А. Ц.; Franovskyi A. Ts.Актуалізується проблема становлення у студентів (учнів) стереотипів ефективного візуального представлення на дисплеї ПК алгоритмів покрокових розв’язувань задач на побудову. Розроблені ППЗ гарантують оптимальну реалізацію побудов, а їх динамічні характеристики і закладені конструктивні можливості – якісне наочно-образне проведення етапу «дослідження».