eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Lebedyk Lesia"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Використання сучасних моделей навчання у контексті менеджменту професійної підготовки вчителів природничо-математичних спеціальностей
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Лебедик Леся; Lebedyk Lesia
    У статті описано використання сучасних моделей навчання у контексті менеджменту професійної підготовки вчителів природничо-математичних спеціальностей з позицій теорії управління; визначені принципи, функції і методи менеджменту системи підготовки цієї категорії вчителів. Серед напрямів досягнення мети дослідження виділені: організацієя ефективного функціонування освітньої системи (дидактичної і виховної систем); зростанням рівня педагогічної компетентності вчителів природничо-математичних спеціальностей на основі організації системи їх диференційованої педагогічної підготовки; оптимізація навчальної діяльності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей через включення у систему педагогічної підготовки методів і дій, які найбільше реалізують педагогічну функцію; врахування організаторами навчання індивідуальних і групових особливостей студентів; підвищення ефективності професійних дій вчителів природничо-математичних спеціальностей як керівників правомірної поведінки учнів; допомога вчителям природничо-математичних спеціальностей у самовихованні, самоосвіті і підвищенні особистої професійної підготовленості. Описано актуальні проблеми використання сучасних моделей навчання у підготовці вчителів цих спеціальностей та шляхи їх вирішення.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук