Перегляд за Автор "Lebed Nataliia Fedorivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Напрями взаємодії громадських організацій з родинами, що виховують дітей з особливими освітніми потребами(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Лебедь Наталія Федорівна; Lebed Nataliia FedorivnaСтаття присвячена проблематиці взаємодії організацій громадянського суспільства з родинами, в яких виховуються діти з особливими освітніми потребами. Зокрема, у статті перераховані основні проблеми, з якими стикаються родини зазначеної категорії та сформульовані конструктивні напрями співпраці, орієнтовані на вирішення цих проблем. Фокус співпраці враховує діяльність громадських організацій в Україні як на національному, так і на локальному рівнях.Документ Напрямки взаємодії організацій громадянського суспільства з родинами дітей з особливими освітніми потребами в Сумському регіоні(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Лебедь Наталія Федорівна; Lebed Nataliia Fedorivna; Бондаренко Юлія Анатоліївна; Bondarenko Yuliia AnatoliivnaОб’єктом дослідження є процес та результати взаємодії громадських організацій з родинами, в яких виховуються діти з особливими освітніми потребами, на локальному (місцевому) рівні. Предмет дослідження – напрямки взаємодії громадських організацій з родинами, в яких виховуються діти з особливими освітніми потребами, в Сумському регіоні. Мета дослідження – визначити напрямки взаємодії локальних громадських організацій з родинами, які виховують дитину/дітей з особливими освітніми потребами, через вивчення наявного досвіду такої взаємодії та дослідження потреб родин зазначеної категорії в Сумському регіоні. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено нормативно-правові та наукові засади взаємодії організацій громадянського суспільства з родинами дітей з особливими освітніми потребами, визначено роль родини у вихованні дитини цієї категорії, надано характеристику досвіду взаємодії громадських організацій з родинами, які виховують дітей з особливими освітніми потребами, в Сумському регіоні. У другому розділі описано критерії, рівні та методики проведення оцінки рівня взаємодії оцінки членами родин дітей з особливими освітніми потребами та лідерами громадських об’єднань Сумського регіону, перешкод, які негативно впливають на процес співпраці. У третьому розділі сформульовано перелік напрямків взаємодії організацій з родинами зазначеної категорії, обґрунтовано особливості організації системи підтримки родин, в яких виховуються діти з особливими освітніми потребами, громадськими об’єднаннями Сумського регіону, проведено аналіз результативності формувальної частини дослідження. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження були представлені на VІІ Міжнародній студентській науково-практичній конференції «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (травень, 2021), VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (листопад, 2021). Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях.