Перегляд за Автор "Lavrychenko Nataliia Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Ключові концепти мюнхенської моделі обдарованості(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Лавриченко Наталія Миколаївна; Lavrychenko Nataliia MykolaivnaСтаття присвячена проблемам обдарованості, зокрема тому, як їх розв'язують німецькі вчені, автори Мюнхенської моделі обдарованості. Зазначена модель підлягає аналізу в аспектах її теоретичної і практично-прикладної значущості. Окрема увага приділена методології наукових досліджень у галузі обдарованості, а також значенню результатів цих досліджень для педагогічної практики.Документ Множинний інтелект і обдарованість у теоретичній моделі Говарда Гарднера(2016) Лавриченко Наталія Миколаївна; Lavrychenko Nataliia MykolaivnaУ статті розглянуто теорію множинного інтелекту в педагогічному контекс¬ті, осмислено головні теоретичні положення цієї теорії з точки зору можливостей її використання в цілях сприяння розвиткові обдарованих дітей та молоді. Охарак¬теризовано виокремлені Р. Гарднером види інтелекту – лінгвістичний, просторовий, логіко-математичний, музичний, тілесно-кінестетичний, особистісний та міжосо¬бистісний. Наголошено, що окреслені види інтелекту не слід сприймати як даність, вони не існують як фізичні об’єкти, а лише як потенційно корисні наукові поняття.Документ Науково-організаційні засади діяльності Малої академії наук України(2015) Лавриченко Наталія Миколаївна; Lavrychenko Nataliia MykolaivnaСтаття привчена Малій академії наук України як освітній інституції загальнонаціонального значення. Нині це єдина в Україні організація, яка цілеспрямовано й професійно опікується духовним, творчим, інтелектуальним розвитком обдарованих дітей та молоді, залучаючи їх до науково-дослідницької, експериментальної, конструкторської, винахідницької діяльності.Документ Педагогічні нотатки про вундеркіндів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Лавриченко Наталія Миколаївна; Lavrychenko Nataliia MykolaivnaУ статті проаналізовано сучасні наукові підходи до дослідження дітей- вундеркіндів як окремої категорії обдарованих дітей. Пов'язані з вундеркіндами педагогічні проблеми розглянуто в теоретичному і практичному аспектах. Особлива увага приділена внутрішнім (особистісним) і зовнішнім (сім'я, школа) чинникам, що визначають раннє проявлення й розвиток надзвичайно обдарованої дитини.Документ Розвивати музичну обдарованість(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Лавриченко Наталія Миколаївна; Lavrychenko Nataliia MykolaivnaФеномен музичної обдарованості розглянуто в сукупності генетичних передумов, головних чинників розвитку, структурних складників та особливостей реалізації в життєвій практиці. Проаналізовано специфічні ознаки й характеристики музично обдарованої особистості, зокрема в контексті інших видів обдарованості, мультиобдарованості.Документ Рушійна сила характеру в розвитку надзвичайних людських здібностей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Лавриченко Наталія Миколаївна; Lavrychenko Nataliia MykolaivnaУ статті проаналізовано праці відомих західних учених у галузі обдарованості, зокрема ті, що належать до так званого некогнітивного кластеру досліджень. Ідеться про дослідження персональних якостей і характеристик як передумов, рушіїв і каталізаторів розвитку природних здібностей і задатків. Наукові результати в цій царині розглянуті з психологічних і педагогічних позицій, в аспекті можливостей цілеспрямовано формувати конструктивні риси характеру неординарних, обдарованих дітей.